Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Facebook verwijderd gesprek terughalen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste wil ik zeggen dat ik 10 minuten de pagina van boven naar onder en van onder naar boven bekeken heb, maar ik weet simpelweg niet waar ik dit bericht kwijt moet.

Ik heb een vraagje over facebook,

Ik heb ooit een privegesprek gehad op facebook, dit gesprek heb ik verwijderd, en kan ik niet meer terughalen, maar het geval is nu dus dat ik het wel terug wil halen.

Ik heb heel lang lopen zoeken maar heb tot nu toe niks gevonden, ik heb gevonden dat facebook al je informatie kan opslaan op je harde schijf, maar daar heb ik nu niks meer aan.

Ik ben op een web archief site gezeten, alleen die werkt niet bij facebook. 1 keer krijg ik een melding dat facebook niet ge 'crawld' kan worden, er stond een link die me naar een pagina van facebook bracht, waar ik van alles moest gaan invullen, ( ip adressen servers).

Om het kort te houden, weet iemand hoe ik dit gesprek terug kan krijgen? 8)7

PS. (De persoon waarmee ik het gesprek had heeft hem ook niet meer)

mvg.

J

[ Voor 188% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 16:15 ]

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-11 14:38
Aan facebook vragen of ze jou een complete dump kunnen geven van alle persoonsgegevens die ze van je hebben. Volgens mij zijn ze dat verplicht, dacht ik ooit ergens gelezen te hebben omdat ze een europees kantoor hebben. (Toen werd er opgeroepen om dat zoveel mogelijk te doen zodat ze administratief overbelast zouden raken, omdat mensen het niet eens waren met een privacy statement van Facebook. Ik acht de kans dat ze dit doen alleen niet zo groot, want volgens mij deden ze het toen ook niet.

Daarnaast nogal logisch dat prive berichten van facebook niet gecrawld kunnen worden. Het is niet voor niets "prive".

Had een artikel gevonden: linkje naar artikel http://nieuwsuit.com/2011...rivacy-gegevens-facebook/ Ik wens je veel succes, ik ben bang dat er nogal wat tijd in gaat zitten

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:03

TheVMaster

Moderator WOS
Dit hoort natuurlijk niet in WOS thuis >>MOVE>> IM

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-11 07:31

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11 18:50
Dit kan niet en logisch ook.

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 15:26

E-Rick

I love it :7

Ik zou sowieso proberen je complete facebook-data te downloaden.
Account settings > Download a copy of your Facebook data > download an expanded archive*
Geen idee of verwijderde berichten daar ook in zitten, maar je kan het in ieder geval proberen.

*dus niet op het mooie knopje "start my archive" klikken want dan krijg je zeker weten niet alles.

Het zal je overigens verbazen wat er allemaal wordt opgeslagen.

Choose life

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet wat dit topic in Internetmarketing doet, noch waarom we anderhalve week na dato alsnog reeds gegeven antwoorden moeten gaan papegaaien? :?

/edit: En dan komt E-Rick nog even snel met een (zinnige) post als ik op close & submit wil meppen. Nah, bij deze laten we 't nog even open mochten we nog iets van TS vernemen hierover. Had 't topic eigenlijk graag naar SG gemoved maar daar kan TS nog niet in...

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 07-05-2013 14:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1