Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn mobiel samsung GT S8500 is in het water gevallen.
Na drogen deed hij het weer. Ineens tijdens het maken van foto's is hij uitgevallen.
Ik krijg hem niet meer aan met de aanknop. Ook herkent mijn computer de mobiel niet meer. Ik kan hem alleen nog maar via USB opladen.
Er is geen communicatie en synchronisatie (via Kies) meer mogelijk.

Hoe los ik dit probleem op

pinkf

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:15

Fiber

Beaches are for storming.

Waarschijnlijk helemaal niet meer. Ik denk dat je hem te kort en niet goed genoeg hebt laten drogen. Ik zou hem uit elkaar halen, accu, sim, geheugen etc eruit en dan alles een paar dagen op de kachel leggen en dan duimen dat hij het weer gaat doen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
Fiber schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:38:
Waarschijnlijk helemaal niet meer. Ik denk dat je hem te kort en niet goed genoeg hebt laten drogen. Ik zou hem uit elkaar halen, accu, sim, geheugen etc eruit en dan alles een paar dagen op de kachel leggen en dan duimen dat hij het weer gaat doen.
weekje of 2 in een bakrijst leggen ( het mainboard ) en dan na 2 weken nog is proberen.
Trek de vocht eruit ! :)