Hp of een Lenovo Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374014

Topicstarter
Beste Tweakers,

Voor een bedrijf heb ik de opdracht gekregen om een laptop te zoeken die super krachtig is en makkelijk AutoCAD LT 2013 aankan.

Hier zijn de minimale eisen :
- 8GB Werkgeheugen
- 500GB HDD
- 120GB SSD
- Geen glimmende scherm
- GTX500+ of HD7000+

Het liefst niet boven de 2000 euro.
Wat raden jullie mij aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:34
Vertellen wat je zelf al gezocht en gevonden hebt, waar je tussen twijfelt en wat de commissie is die wij ontvangen als we jouw opdracht uitvoeren.

[ Voor 14% gewijzigd door SlaadjeBla op 26-04-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374014

Topicstarter
Zelf heb ik niets gevonden en niet echt gezocht ernaar. Ik hou ervan om een computer zelf te bouwen met onderdelen die ik wil en niet van een fabrikant die wel 2x duurder uitkomt met gare componenten. Maar goed. Nice found Gandalf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Je geeft wat weinig info. De uitspraak 'GTX 500+' of 'HD 7000+' zegt absoluut niets over de performance. Aan de rest van je eisen voldoen alle laptops wel. Wil je een desktopvervanger, mobiel workstation, standaard mobiel apparaat of een tank? Daar zit nogal wat verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik zou die opdracht dan ook serieus nemen en niet de vraag hier neerzetten waarbij, uit je openingspost althans, niet echt blijkt dat je zelf al hebt geprobeerd iets te vinden.

Precies de opmerking "Zelf heb ik niets gevonden en niet echt gezocht ernaar." is niet wenselijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.