Samsung, Samsung, Samsung en Ubuntu, Ubuntu

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 00:08
Hallo redactie,

Ik snap dat Samsung 'hot' is maar zoveel artikelen over 1 bedrijf binnen een week lijkt mij wat teveel van het goede. Zo had imho deze nieuws: Samsung: geen problemen met levering Galaxy S4 in Nederland prima als update gebracht kunnen worden van nieuws: Samsung kampt met leveringsproblemen Galaxy S4. Onder elk artikel staat een stukje met specs of verkoopsuccessen van Samsung. Ik gun het ze van harte maar het doet mij denken aan 'filling' danwel reclame.

Ik zou graag wat meer bundeling zien van zulke reeksen (Ubuntu...nog zo een. Is een codenaam serieus nieuws voor Tweakers?). Zij het via 'updates' zoals in nieuws: Ziggo gaat wijkkasten van wifi-hotspots voorzien - update of gewoon even wachten met informatie publiceren tot er meer bekend is. In het geval van Samsung: wachten op de reactie van Samsung Nederland. In het geval van Ubuntu: we zien de codenaam en wijzigingen wel zodra de nieuwe versie uit is en gereviewd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Ach zelfde doen ze met apple, xbox, playstation, nokia etc...Vind het ook maar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Niet de eerste keer trouwens dus even ter aanvulling: Open Brief: Verdeel de aandacht eerlijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Fixio schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:18:
Ach zelfde doen ze met apple, xbox, playstation, nokia etc...Vind het ook maar irritant
Zolang het:
1. echt -directe- nieuwswaarde heeft
2. niet in een update kan
3. niet grotendeels onder redactie/redacteur/reviewer voorkeur valt

heb ik daar geen probleem mee. Maar een gerucht, een "quote" en een aankondiging dat het gerucht waar is binnen een week zou wel erg vervelend zijn.