Hoi allen,
Ik ben van plan mijn eerste HTPC te kopen voor mijn woonkamer. Geldpotje is eindelijk een beetje gevuld, dus tijd om te investeren
Max bedrag is 600 euro.
De onderstaande selectie is gebaseerd op reviews van voornamelijk Tweakers en gebaseerd op adviezen in andere topics. Alleen de kast heb ik zelf geselecteerd omdat ik deze mooi vind en er genoeg ruimte in is.
Oude hardware
Ik zal geen oude hardware overzetten, alles zal nieuw gekocht worden.
Voorkeur
Omdat de machine in de woonkamer komt onder de TV in een half dichte kast, mag deze niet teveel herrie schoppen. Qua merken heb ik geen persoonlijk voorkeur. Natuurlijk wil ik dat het goed werkt en lang meegaat, maar wie wil dat nou niet
Activiteiten
De machine zal gebruikt worden voor HD films kijken, muziek luisteren, downloaden en uitpakken. Wat ik wil kunnen is downloaden/uitpakken en films kijken zonder problemen. Gamen is misschien geen slecht idee voor de vriendin. Die zal er voornamelijk WoW mee spelen.
Graag hoor ik jullie mening/ervaring over de gekozen hardware.
Ik ben van plan mijn eerste HTPC te kopen voor mijn woonkamer. Geldpotje is eindelijk een beetje gevuld, dus tijd om te investeren
Max bedrag is 600 euro.
De onderstaande selectie is gebaseerd op reviews van voornamelijk Tweakers en gebaseerd op adviezen in andere topics. Alleen de kast heb ik zelf geselecteerd omdat ik deze mooi vind en er genoeg ruimte in is.
Oude hardware
Ik zal geen oude hardware overzetten, alles zal nieuw gekocht worden.
Voorkeur
Omdat de machine in de woonkamer komt onder de TV in een half dichte kast, mag deze niet teveel herrie schoppen. Qua merken heb ik geen persoonlijk voorkeur. Natuurlijk wil ik dat het goed werkt en lang meegaat, maar wie wil dat nou niet
Activiteiten
De machine zal gebruikt worden voor HD films kijken, muziek luisteren, downloaden en uitpakken. Wat ik wil kunnen is downloaden/uitpakken en films kijken zonder problemen. Gamen is misschien geen slecht idee voor de vriendin. Die zal er voornamelijk WoW mee spelen.
Graag hoor ik jullie mening/ervaring over de gekozen hardware.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 87,70 | € 87,70 |
1 | Asus F2-A85-M LE | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Western Digital Green WD20EARX, 2TB | € 79,99 | € 79,99 |
1 | MS-Tech MC-380 | € 58,80 | € 58,80 |
1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 23,90 | € 23,90 |
1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 59,99 | € 59,99 |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,54 | € 30,54 |
1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 97,45 | € 97,45 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 503,27 |
[ Voor 4% gewijzigd door patrickos85 op 26-04-2013 12:49 ]