Beste tweakers,
Ik heb veel ge googled maar daar zijn alleen antwoorden te vinden zoals, voeg directories toe aan je include library. Dit heb ik uiteraard gedaan maar zonder positief resultaat.
Ik gebruik Eclipse als IDE, dit heb ik geprobeerd:

Die directories heb ik gekozen omdat ik rechts onderin gezocht heb op graphics.h en dan alle files die naar boven kwamen in die directories stonden (Ook op internet stond dat je die moest doen).
-edit: ik ben er ook achtergekomen dat in mijn plaatje er niet MinGW C++ bij staat terwijl ik die gebruik en niet de GNU-
Weet iemand de oplossing? Bij voorbaat dank,
Dennis
Ik heb veel ge googled maar daar zijn alleen antwoorden te vinden zoals, voeg directories toe aan je include library. Dit heb ik uiteraard gedaan maar zonder positief resultaat.
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| #include <graphics.h> #include <iostream> using namespace std; int main() { int bigX; int bigY; bigX = getmaxwidth(); bigY = getmaxheight(); initwindow(bigX, bigY, "Dennis is een baas"); line(0, 0, bigX, bigY); getch(); closegraph(); return 0; } |
Ik gebruik Eclipse als IDE, dit heb ik geprobeerd:

Die directories heb ik gekozen omdat ik rechts onderin gezocht heb op graphics.h en dan alle files die naar boven kwamen in die directories stonden (Ook op internet stond dat je die moest doen).
-edit: ik ben er ook achtergekomen dat in mijn plaatje er niet MinGW C++ bij staat terwijl ik die gebruik en niet de GNU-
Weet iemand de oplossing? Bij voorbaat dank,
Dennis
[ Voor 6% gewijzigd door dejoma op 26-04-2013 11:57 ]