Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
downloaden, media afspelen op plasma en af en toe casual gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de basis incl. opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
WD schijven i.v.m. betrouwbaarheid, AMD A8 of A10 i.v.m. Full HD (3D), Fractal node 304 (mooi design en compact)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet gehorig aangezien de kast in de woonkamer komt te staan. Rechtstreeks aangesloten op TV (50 inch. plasma). Laag energieverbruik is meegenomen maar geen doel opzich.
In wil de mogelijkheid inbouwen om in de toekomst een videokaart te kunnen toevoegen. het moederbord heb ik nog enige twijfels bij. Ik ben hier onvoldoende in thuis. Het zal in elk geval een mini-ITX worden ivm de case en daarnaast voldoende aansluiting voor 4 schijven.
Na wat onderzoek ben ik hier op uitgekomen:
downloaden, media afspelen op plasma en af en toe casual gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de basis incl. opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
WD schijven i.v.m. betrouwbaarheid, AMD A8 of A10 i.v.m. Full HD (3D), Fractal node 304 (mooi design en compact)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet gehorig aangezien de kast in de woonkamer komt te staan. Rechtstreeks aangesloten op TV (50 inch. plasma). Laag energieverbruik is meegenomen maar geen doel opzich.
In wil de mogelijkheid inbouwen om in de toekomst een videokaart te kunnen toevoegen. het moederbord heb ik nog enige twijfels bij. Ik ben hier onvoldoende in thuis. Het zal in elk geval een mini-ITX worden ivm de case en daarnaast voldoende aansluiting voor 4 schijven.
Na wat onderzoek ben ik hier op uitgekomen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 87,70 | € 87,70 |
| 1 | ASRock FM2A85X-ITX | € 76,50 | € 76,50 |
| 1 | Western Digital Green WD20EARX, 2TB | € 79,99 | € 79,99 |
| 1 | Fractal Design Node 304 | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 37,60 | € 37,60 |
| 1 | Logitech K400 Wireless Touch Keyboard | € 30,43 | € 30,43 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,54 | € 30,54 |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 94,38 | € 94,38 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 572,08 | |