[PURE RVR MMORPG] Camelot Unchained (Kickstarter project)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukdalf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 00:09
Hoi mede gamers,

Ik wou jullie graag attent maken op een mogelijke niche game. Camelot Unchained.

Dit spel is echt wat anders dan de gebruikelijke MMORPGS, maar ik denk dat ook op dit forum best wat aandacht aan dit concept zou mogen worden besteed. Vandaar dat ik over dit spel een topic begin.

Dit spel is een 3-weg RvR spel, zonder enig NPC gedoe. Dus alle rassen en klassen zijn volledig voor RvR en PvP gebalanceerd. Het gaat erom dat er samen wordt gewerkt en dat de andere realms worden bevochten.

Als je zin hebt in zoiets revolutionairs, dan is NU het moment om in te springen in het Kickstarter project.

http://www.kickstarter.co...3861848/camelot-unchained

Op deze site zijn continu updates over wat dit spel gaat bieden, het is nog niet gemaakt, maar met genoeg steun wordt dit spel gerealiseerd. Is er niets leukers dan een spel mede te financieren?

Ik ben in iedergeval een Backer.;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-09 14:39
Dit spel is een remake van ("a little game"- zoals hij in zijn introductie vertelt) Dark Age of Camelot.

Als oud speler van Daoc vond ik RvR (tegenwoordig PvP genoemd) geweldig en met 3 facties tegen elkaar knokken bij Emain Macha was onbetaalbaar.

Ik houd deze kickstart in de gaten iig...

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Daoc was voor mij ook de eerste mmorpg die ik intensief heb gespeeld. Vond het vooral leuk dat het pvp gedeelte zo mooi verweven zat in het spel samen met het pve gedeelte. De winnende factie kreeg controle over een instance bijvoorbeeld. En ook questen liepen mooi door van pve in pvp gebied. Ben er eigenlijk mee gestopt na de 1e uitbreiding.

Omdat cu zich puur richt op alleen pvp ben ik er juist net minder door aangetrokken. Wil ik even groepspvp dan start ik een mod van mount & blade op. Verdedigen en aanvallen en klaar. Bij cu moet je een maandabbo betalen en als je zo nu en dan speelt maak je geen kans tegen spelers die zich er intensief mee bezig houden en waarvan de char dus stevig is beladen met skillpunten en vermoedelijk armor.

Maar voor de rest ben ik het eens met drogeworst en volg het dus wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ze hebben het gehaald, wel tof
Heb veel Dark Age of Camelot gespeeld, lijkt me een tof spel te worden

Ding!
http://www.kickstarter.co...ot-unchained/posts/469638

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24
Ik kwam pas deze week achter het bestaan hiervan. DAOC is nog steeds mijn allerbeste game ooit en ben dan ook superblij dat er een soort van remake komt.

Mooi ook om te zien dat de kickstarter binnen no time zoveel geld binnenhaalde.

Erg benieuwd hoe dit gaat lopen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Is hier al meer nieuws over? De homepage laadt niet voor me.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:13
Ik baal zo dat de kickstarter niet meer actief is...

Ze hadden wat meer aan promotie moeten doen! Ik ben een grote Dark Age of Camelot fan maar wist niet van de actie en meer met mij :(

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Cidolfas schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:52:
Ik baal zo dat de kickstarter niet meer actief is...

Ze hadden wat meer aan promotie moeten doen! Ik ben een grote Dark Age of Camelot fan maar wist niet van de actie en meer met mij :(
Baal ook wel dat ik niet heb kunnen backen voor een plaatsje in de de beta :p

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-09 14:17
Leuk, zolang ze maar geen Trial of Atlantis gaan namaken :)...

Daoc heb ik jaren gespeeld, de laatste jaren op de us servers.
In zo'n spel zou ik toch wel wat PVE verwachten, af en toe een beetje farmen/levellen om de sleur te doorbreken. Alhoewel ik het laatste jaar dat ik daoc speelde bijna alleen maar RVR deed met mijn necromancer.

Laten we hopen dat ze er iets moois van maken.
Pagina: 1