[Ervaringen] Muziek maken op de iPAD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Dit topic is verhuisd naar Audio en Hifi, mede omdat daar ook het producer topic zit en omdat andere tablets ook in beeld komen.
Muziek maken op de ipad en android tablets

[ Voor 255% gewijzigd door verleemen op 02-06-2014 16:00 ]

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buskru1jt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:58
Leuk om te zien wat je allemaal met zo'n iPad kan! Helaas heb ik er zelf geen, maar ik had wel een keer dit voorbij zien komen, misschien is het wat. (https://itunes.apple.com/nl/app/beatpad/id354941604)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Buskru1jt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:03:
Leuk om te zien wat je allemaal met zo'n iPad kan! Helaas heb ik er zelf geen, maar ik had wel een keer dit voorbij zien komen, misschien is het wat. (https://itunes.apple.com/nl/app/beatpad/id354941604)
Je hebt sinds kort ook caustic app, voor android. Kan je best veel mee, maar het heeft duidelijk niet de dynamiek van de ipad, wat mij het idee geeft dat het 8 bits geluid is om op die manier de latency tegen te gaan. Caustic draait ook op een android smartphone en is in de demoversie gratis, ik heb m op mijn htc one x lopen.

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:17
Toevallig vandaag de FL Studio app voor mijn ipad 2 gekocht. Heb gister ook FL Studio demo op mijn pc geinstalleerd. Ben nog maar even bezig geweest, maar kon al vrij snel een leuke 'tune' neerzetten, dus dat belooft wat!

Heb ook wel wat andere simpele apps gebruikt, maar deze FL Studio Mobile lijkt me goed bij mijn stijl te passen van Deep House. Nu nog even goed uitvinden hoe ik projecten kan transferren tussen ipad<->pc.

Heeft iemand naast de makkelijk te vinden 'first step turorial' ook nog een idee waar ik wat goede 'next step tutorials' kan vinden van deze ipad app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-07 09:50
Zijn er apps waarbij er samengewerkt kan worden tussen een ipad en een mac? Ik zoek dan een app waarmee je bijvoorbeeld je ipad als drumpad kan gebruiken en vervolgens dit moeiteloos kan uitwisselen tussen ipad en mac.

IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8