Spel installeert niet (?)

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalDutch
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ik heb een spel gedownload (Battlefield 3 van ^^nosTEAM^^ ) maar die installeert niet ofzo want ik kan hem niet verwijderen (wel bestanden en alles verwijderen maar niet verwijderen uit de programma's en onderdelen lijst) of opstarten of wat dan ook, weet iemand hoe dit komt? PC voldoet aan systeemeisen en heb hem geïnstalleerd zoals het moet, heb Windows 7 Ultimate 64 bit. Zelf nog niet zoveel geprobeerd omdat ik niet zal weten wat ik zal moeten proberen :') alleen spel paar keer opnieuw installeren. Wat dus geen resultaat gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:16

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je hebt een gecrackte versie van een spel gedownload.

En dan ga je hier een topic openen omdat het niet werkt? :X 8)7

Serieus... koop het gewoon of zo. |:(

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalDutch
  • Niet online
Ehm nee? Waarom kopen als je kan downloaden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:54

InFamous

excommunicado

Hier download deze.
Deze versie werkt gegarandeerd zonder virussen ;)

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 11:49
Het is niet toegelaten om hier illegale zaken te bespreken en dan al zeker niet hulp vragen bij illegale installatie, conform de algemene voorwaarden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

PascalDutch schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:56:
Als jij werkt wil je toch ook graag je geld krijgen? Dus zal ik je mogelijke werkgever even op bellen dat het bij jou genoeg is om een schouderklopje te geven i.p.v je salaris. Waarom betalen als een schouderklopje ook voldoet. ;)

Sorry hoor maar als je te gierig bent om het spel te kopen blijf dan lekker van BF3 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42

D4NG3R

kiwi

:)

Van mij mag je alles torrenten wat je wilt, maar verwacht GEEN support van iemand hier op het forum. Als je toch hulp nodig bent raad ik je aan eerst even deze te lezen:
InFamous schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:58:
Hier download deze.
Deze versie werkt gegarandeerd zonder virussen ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

PascalDutch schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:56:
1. Omdat developers ook brood moeten verdienen om games te kunnen blijven maken. Goede games moet je stimuleren en dat doe je niet door er niets voor te betalen.

2. Omdat het spel werkt als je het koopt, en je alleen dan recht van spreken hebt om te klagen als dat niet het geval is.

Het gaat me er niet om dat het illegaal is, maar om het feit dat je hier durft te komen vragen met dit probleem terwijl je het niet gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalDutch
  • Niet online
Wat een heilige boontjes hier allemaal valt me weer mee. Maar probeer mij niet wijs te maken dat jullie nooit iets hebben gedownload en tuurlijk koop ik ook wel spellen in de winkel of via Steam of weet ik veel wat maar ik ga niet onnodig geld uitgeven als ik het gewoon kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42

D4NG3R

kiwi

:)

PascalDutch schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:05:
Wat een heilige boontjes hier allemaal valt me weer mee. Maar probeer mij niet wijs te maken dat jullie nooit iets hebben gedownload en tuurlijk koop ik ook wel spellen in de winkel of via Steam of weet ik veel wat maar ik ga niet onnodig geld uitgeven als ik het gewoon kan downloaden.
Geen zorgen, ik torrent ook alles bij elkaar. Maar ik ga vervolgens niet online enige vorm van support verwachten. Daarnaast koop ik alsnog de games die het spelen waard zijn. Zeker multiplayer games als BF3.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lees nog eens goed.

Ik ben geen heilig boontje: Het kan me echt verrekken of het illegaal is of niet. Ik beschouw mezelf dan ook als aanhanger van bv. de Piratenpartij en de EFF.

Maar als ik iets geld waard vind, betaal ik daar ook voor. Door games veelvuldig te piraten maak je de PC-gamingindustrie kapot.

Zoals D4NG3R al zegt gaat het ons er vooral om dat als je iets pirate, je absoluut geen support kunt verwachten.
InFamous schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:10:
[...]
Daarnaast is het door de DRM's en online verificatie bijna onmogelijk om multiplayers gecracked te spelen.
Wat trouwens ook nadelig is voor mensen die de games wel netjes kopen. Door al die piraterij zijn er publishers zoals EA en Ubisoft die zulke nare DRM gaan implementeren dat je er als betalende speler gewoon meer last van hebt dan iemand die het pirate.

[ Voor 36% gewijzigd door Compizfox op 25-04-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

D4NG3R schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:07:
[...]

Geen zorgen, ik torrent ook alles bij elkaar. Maar ik ga vervolgens niet online enige vorm van support verwachten. Daarnaast koop ik alsnog de games die het spelen waard zijn. Zeker multiplayer games als BF3.
Daarnaast is het door de DRM's en online verificatie bijna onmogelijk om multiplayers gecracked te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buskru1jt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 07:16
We mogen je helaas hier niet mee helpen:
Licentie- of copyrightschendingen

Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten. We willen echter niet dat je GoT hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we vooral niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op GoT zien:

Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud (incl. subtitles).
CD-covers.
Fotorapportages, uiteraard met uitzondering van rapportages die je zelf gemaakt hebt.
(Ster)reclames.
GSM-flashers.
Hulp bij bovenstaande zaken hoef je niet te verwachten, ernaar vragen is net zo goed not-done.
Uit: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nee dit doen we hier absoluut niet, zie hierboven. Koop je games gewoon; daarmee ondersteun je de ontwikkelaar, zorg je voor een werkende versie met support en blijft je pc doorgaans een stuk schoner/veiliger.

Dit topic gaat in elk geval dicht.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.