Verwijdering gegevens advertentie

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pruimenpit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-08 11:07
Beste adjes,

Ik had al eerder een vraag gesteld over het verwijderen van mijn telefoonnummer bij een advertentie, ontzettend bedankt dat dit kon. Nu wou ik jullie nog een keer lastig vallen en vragen of ik ook bij de volgende advertenties mijn email/telefoonnummer kan laten verwijderen? Als ik het zelf zou mogen doen is dat ook prima!

V&A aangeboden: Sony PlayStation 3 40Gb Zwart
V&A aangeboden: HP Pavilion Laptop van de DV9580 serie
V&A aangeboden: AMD 64 3800+ 2.4 ghz
V&A aangeboden: Sony PlayStation 3 40Gb Zwart
V&A aangeboden: Apple Airport Express Basisstation
V&A aangeboden: GERESERVEERD Ziggo CI+ Cam Module
V&A aangeboden: Windows Home Server compleet
V&A aangeboden: Windows Home Server compleet

Via een google search op mijn email kom ik hier terecht en dat wil ik er graag af hebben i.v.m. privacy.

Ik dank jullie ten zeerste :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Het is even wachten tot er iemand met de juiste knopjes voorbij komt, maar ik kan mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken. Waarom zet je die gegevens dan in de advertentie? Dat emailadres is hetzelfde als wat op je profiel staat dus als je bij je ad aanvinkt dat reactei via email moeten komen ze toch op dezelfde plek terecht? Hoef je ze ook niet achteraf te laten verwijderen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Vooruit dan maar.. Volgende keer wel in het juiste subforum (V&A Feedback) aub :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.