Beste mede-Tweakers, even een eenvoudig vraagje.
Kort gezegd: ik ben op zoek naar een mediaspelertje om media te streamen op mijn TV.
Eerst vermelden, ik heb deze namiddag wat gegoogled, heel veel modelletjes gezien, specs gelezen, enz... Ik ben vanavond langs geweest in Mediamarkt, waar een gezelschap onwetende verkopers mijn kennis als IT-er zijnde belachelijk maakten door mij allerlei Jip&Janneke onzinnige uitleg te geven op mijn zeer specifieke mediaspeler-IT-gerelateerde vragen. Zij wisten het ook niet. Dat schiet ook niet op.
Wat ik nodig heb: Een simpele mediaspeler waarmee ik:
-mediabestanden opgeslagen op mijn PC/externe hd/stick/... kan afspelen op mijn TV, inclusief ondertitels
-Youtube/.../aanverwanten filmpjes kan afspelen op mijn TV
Dit het liefste wireless, maar ook mogelijkheid tot wired.
Welk spelertje zouden jullie mij, met deze doeleinde, aanraden? Dank!!!
Kort gezegd: ik ben op zoek naar een mediaspelertje om media te streamen op mijn TV.
Eerst vermelden, ik heb deze namiddag wat gegoogled, heel veel modelletjes gezien, specs gelezen, enz... Ik ben vanavond langs geweest in Mediamarkt, waar een gezelschap onwetende verkopers mijn kennis als IT-er zijnde belachelijk maakten door mij allerlei Jip&Janneke onzinnige uitleg te geven op mijn zeer specifieke mediaspeler-IT-gerelateerde vragen. Zij wisten het ook niet. Dat schiet ook niet op.
Wat ik nodig heb: Een simpele mediaspeler waarmee ik:
-mediabestanden opgeslagen op mijn PC/externe hd/stick/... kan afspelen op mijn TV, inclusief ondertitels
-Youtube/.../aanverwanten filmpjes kan afspelen op mijn TV
Dit het liefste wireless, maar ook mogelijkheid tot wired.
Welk spelertje zouden jullie mij, met deze doeleinde, aanraden? Dank!!!
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.