Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

negatieve toon

Pagina: 1
Acties:

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
In:
meuk: AMD Catalyst 13.4
"AMD is eindelijk weer eens met nieuwe stabiele Catalyst-drivers gekomen"

Het zou netjes zijn als dan ook vermeld wordt dat de laatste update maar liefst de eeuwigheid van drie maanden geleden was. Of uitleg waarom de schrijver van het bericht vindt dat het te lang geduurd heeft.

Nu is het totaal overbodige negatieve opmerking wat aansluit bij diverse eerdere subtiele zaken waarbij het toch sterk op lijkt dat tweakers niet heel erg neutraal mag schrijven over bepaalde merk(en). Dat lijkt me toch niet de bedoeling?

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:51

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Voorheen kwam er bijna elke maand een nieuwe stabiele versie uit, nu ging er een kwartaal overheen. Ik had het misschien iets kunnen verduidelijken, maar ik vind het zelf een negatieve ontwikkeling van AMD.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:08
Anders belicht: "Het lijkt erop of AMD fundamentele wijzigingen doorvoert in hun drivers; de tijd tussen de updates is vergroot van 1 naar 3 maanden"

Tijd alleen zegt helemaal niets. Ben het dus eens met de TS dat dit niet in eht artikel had mogen staan (@Drobanir: het kan er altijd nog uit, niets staat je in de weg je artikel te wijzigen nav feedback)