Oké, hierbij een simpel stappenplan:
1. Ga naar zercom.eu.
2. Klik op 'Tweakers Best Buy Systemen'.
3. Selecteer de High end game pc van maart 2013.
4. Verander de voeding naar de '550w XFX PRO550w'.
5. Klik op 'verder'.
6. Verander moederbord naar 'MSI Z77A-G43'.
7. Verander videokaart naar 'MSI GeForce GTX 660 Ti Power OC Edition', deze is eigenlijk minder krachtig dan de standaard geselecteerde 7950, maar nvidia is veel gebruiksvriendelijker (zeker na het installeren van GeForce Experience) voor de wat minder technische onder ons (no offence

).
8. Verander videokaart 2 naar 'geen', 1 kaart zal meer dan voldoende kracht hebben.
9. Verander Solid State Drive naar '256GB Crucial m4 CT256M4SSD2', zo heb je net wat meer 'snelle' ruimte om je programma's en dergelijke op te zetten.
10. Pas de harde schijf indien nodig aan naar wens aan opslagruimte.
11. Voeg eventueel een DVD-brander toe.
12. Druk op 'verder'.
13. Indien je nog een speakerset nodig hebt, dan zou ik persoonlijk (voor gamen) gaan voor de '(5.1) Logitech Z906', maar dat is natuurlijk geen goedkope set

.
14. Druk nogmaals op 'verder'.
15. Voeg een besturingssysteem naar keuze toe, mijn aanrader is '64BIT Windows 8 (MAX 128GB WERKGEHEUGEN)'.
16. Druk weer op 'verder'.
17. Voeg volledige software installatie toe, zodat je zelf meteen kunt beginnen wanneer hij wordt bezorgd

.
18. Breidt eventueel de garantieperiode uit.
19. Klik op toevoegen aan winkelmandje en je hebt jezelf een hele nette, stabiele game pc samengesteld

.
Dat is mijn aanrader, maar natuurlijk valt er nogal wat centen te besparen door alles zelf te doen (assemblage, installatie, etc.).