• Jozuaurk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik ben opzoek naar een goedkope televisie tussen de 100-350euro wil graag de volgende dingen:

Usb stick ondersteuning of Vga Aansluiting (1 Van de 2 moet wel aanwezig zijn.)

Resolutie : HD ready of Full HD

Grootte Scherm : 22Inch - 42Inch

Kleur : Zwart of wit

en is Smart tv ook in deze prijsklasse aanbod :?

Heb Zelf ook al wat opgezocht en zag de volgende Schermen maar weet niet als het de beste schermen zijn voor deze prijsklasse:

pricewatch: Toshiba 32SL833G - 32Inch ???Smart-Tv???
pricewatch: Sony KDL-22EX550 Zwart - 22Inch
pricewatch: LG 32LC41 32Inch

zou graag willen weten wat een goed scherm is en als er nog leuke aanbiedingen zijn zoals Geen btw actie's ofzo

JozuaR

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-02 23:27

mr.paaJ

generatie cmd+z

Dus 'een TV' tot €350?

Hoever zit je er vanaf, wat ga je erop doen en hoe kom je erbij 22" en 42" in eenzelfde zoektocht te plaatsen? Ga eerst uit van de maat die je wil hebben en zoek dan het toestel dat het best in het budget past.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-01 18:57

mirno

私の名前はMirnoです

Ik kijk vaak bij "populair" bij verschillende prijs vergelijkers. Soms staan er goedkope producten bovenaan. Vaak zijn dit ook wel goede, en lees er uiteraard de reviews bij. Ik kwam bij kieskeurig.nl op de tv uit, misschien wat voor jouw?
-> http://www.kieskeurig.nl/led_tv/samsung/ue32eh5300/1049415/
Of de wat grotere versie: http://www.kieskeurig.nl/...bezorgen/1047338/#prijzen

我的名字是Mirno

• Jozuaurk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-08-2025
mr.paaJ schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:13:
Dus 'een TV' tot €350?

Hoever zit je er vanaf, wat ga je erop doen en hoe kom je erbij 22" en 42" in eenzelfde zoektocht te plaatsen? Ga eerst uit van de maat die je wil hebben en zoek dan het toestel dat het best in het budget past.
nou ik wil graag films via usb op me tv afspelen en als dat er niet opzit via mijn Macbook Film kijken via VGA

en denk dat 32" inch inprincipe groot genoeg is voor mij kamer

JozuaR