Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: gedeeld notitieblok

Pagina: 1
Acties:

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:03
Op ons kantoor zijn wij dagelijks met drie man actief. Veelal overleggen wij veel en maken wij afspraken om dagelijks dingen te verzenden / deadlines te halen.
Wij maken gebruik van een projectenlijst die wij wekelijks updaten om te kijken wat er die week moet gebeuren.

Nu ben ik op zoek naar een soort van gedeeld notitieblokje (digitaal, d0h) die wij bijvoorbeeld rechts onderin via de taakbalk kan oproepen.

Wij maken gebruik van Windows 7 Ultimatum.

Ik heb al gezocht op internet maar echt een gedeeld notitieblokje, waarbij als één iemand het blokje aanpast, de andere twee ook de wijziging ontvangen zonder dat er iets hoeft geaccepteerd te worden dan wel geverifieerd, heb ik nog niet kunnen vinden...

Eigenlijk zoek ik iets heel simpels. Ik denk ook wel dat het bestaat, ik kan het enkel niet vinden....

Graag hoor ik of jullie suggesties hebben, alvast bedankt :)

toettoett

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 17:45
Thecola schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:27:
Op ons kantoor zijn wij dagelijks met drie man actief. Veelal overleggen wij veel en maken wij afspraken om dagelijks dingen te verzenden / deadlines te halen.
Wij maken gebruik van een projectenlijst die wij wekelijks updaten om te kijken wat er die week moet gebeuren.

Nu ben ik op zoek naar een soort van gedeeld notitieblokje (digitaal, d0h) die wij bijvoorbeeld rechts onderin via de taakbalk kan oproepen.

Wij maken gebruik van Windows 7 Ultimatum.

Ik heb al gezocht op internet maar echt een gedeeld notitieblokje, waarbij als één iemand het blokje aanpast, de andere twee ook de wijziging ontvangen zonder dat er iets hoeft geaccepteerd te worden dan wel geverifieerd, heb ik nog niet kunnen vinden...

Eigenlijk zoek ik iets heel simpels. Ik denk ook wel dat het bestaat, ik kan het enkel niet vinden....

Graag hoor ik of jullie suggesties hebben, alvast bedankt :)
Microsoft Onenote met een gedeelde file op een netwerkshare?

• Skoefel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-11 15:54
Office 365 :)

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
OneNote is het inderdaad gewoon met SkyDrive verbonden

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Google docs?

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11 07:45
Evernote? Hier op de zaak zweren sommigen er bij. Ik moet zeggen dat ik er zelf niet echt bekend mee ben.

[ Voor 84% gewijzigd door Dekaasboer op 25-04-2013 18:54 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 18:57
Google Docs lijkt me wel ok te zijn voor 3 personen en is gratis.
Evernote vind ik ook fantastisch maar je moet betalen om samen te kunnen werken in 1 notitieblok.

Zelf gebruik ik beide: Google Docs meestal om snel documentje op te stellen en online zichtbaar te maken en Evernote (betalend) om notities te maken/verzamelen & delen met enkelen.

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:03
Oké thanks voor de reacties! Ik ga even wat dingetjes uitproberen...

toettoett

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-11 16:18
Als je het nodig hebt voor projectmanagement zou je een keer moeten kijken naar Trello ;)

Verwijderd

Evernote Premium http://evernote.com/intl/nl/premium/ kost €40/jaar

Evernote videootje http://evernote.com/intl/nl/video/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 09:25 ]

Verwijderd

Wij gebruiken hier ook met een man of 5 allemaal Evernote Premium. Ideaal!
Zelf bepalen welke notitieblokken je deelt, zodat je ook nog je eigen (privé) stuff kan noteren.

Een leuke aanvulling, voor ons, is Skich. Waarmee je bij een afbeelding (of een webpagina) notities kan toevoegen. Ook leuk is de browser plugin; voor als je interessante artikelen wilt opslaan om later nog is te lezen. Dit gebruiken wij voor een eigen knowledge base die we onderling gedeeld hebben.

Wat ook leuk is: wanneer je een PDF (of afbeelding) als bijlage aan een notitie toevoegt en je gaat vervolgens zoeken binnen Evernote op een keyword, dan worden ook de PDF's doorzocht.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 11:28 ]

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 17:32

Kju

We gebruiken hier Evernote om notities centraal te houden. In mijn geval (vastgoedmanagement) gaan alle aantekeningen over een huurobject in één notitie in een gedeeld notitieboek die iedereen in kan zien en bij iedereen synct. Hetzelfde geldt voor taxaties (foto's, aantekeningen, foto's van aantekeningen, relevante docs en uiteindelijk het rapport zelf) en makelaardij (een notitieboek per klantdossier, gedeeld met de klant, die kan dan zelf bijhouden en zien wat er in het dossier gebeurt, als het dossier kan worden afgesloten kan hij het in één keer downloaden en dan archiveer ik het daarna).
T.o.v. Evernote is Onenote wel vergelijkbaar, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Evernote vanwege de betere (online) apps en integratie met in mijn geval ios. Het is daarnaast makkelijk te combineren met GTD/TSW en helemaal als je papierloos wil werken.

PSN: Kjujay

Pagina: 1