No one is listening until you fart
Wat zeggen de specs je? Wat zijn je eigen afwegingen tussen deze kaarten? Je hebt het over prijs, prestatie, geluidsproductie en overclockbaarheid. Dat zijn allemaal zaken die tegen elkaar afwegen, dus hoe moeten wij die afweging voor je gaan maken tussen een snellere, duurdere kaart, en een langzamere, goedkope kaart?
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Ik wil tussen de 300 en 400 euro uitgeven, maar ik weet niet welke HD 7970 kaart.
Ik weet bijvoorbeeld niet of je de normal edition kunt overclocken, ik wil vragen aan jullie of jullie ervaringen hebben met bepaalde merken etc... (zoals goede overclockbaarheid, geluidsproductie, prestatie)
Ik weet bijvoorbeeld niet of je de normal edition kunt overclocken, ik wil vragen aan jullie of jullie ervaringen hebben met bepaalde merken etc... (zoals goede overclockbaarheid, geluidsproductie, prestatie)
No one is listening until you fart
Nog steeds ga je aan mijn hele post voorbij en de vragen die ik stel. Jij stelt in je titel voor dat je uit drie kaarten moet kiezen waar je blijkbaar nog weinig van hebt opgezocht. Je titel is nu wel erg verwarrend met wat je wil.
Maar nogmaals: kom dan eens met wat suggesties en wat jou wel/niet aanspreekt van die kaarten. Dan is het voor ons ook duidelijker hoe jij performance afzet tegen prijs. Elke kaart kan worden overgeclockt, hoe ver is sowieso nooit te zeggen. Mijn tip: koop een kaart nooit op een overclock belofte.
Geluidsproductie en prestaties zijn terug te vinden in benchmarks. Als je je daar nu even tot wendt, wat voorstellen hier doet en toelicht waarom die kaarten je aanspreken, dan kunnen wij helpen in de subtiele verschillen af te wegen.
Maar nogmaals: kom dan eens met wat suggesties en wat jou wel/niet aanspreekt van die kaarten. Dan is het voor ons ook duidelijker hoe jij performance afzet tegen prijs. Elke kaart kan worden overgeclockt, hoe ver is sowieso nooit te zeggen. Mijn tip: koop een kaart nooit op een overclock belofte.
Geluidsproductie en prestaties zijn terug te vinden in benchmarks. Als je je daar nu even tot wendt, wat voorstellen hier doet en toelicht waarom die kaarten je aanspreken, dan kunnen wij helpen in de subtiele verschillen af te wegen.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Mijn sugestie is, ga eens rondzoeken naar reviews waar een aantal hd7970's met elkaar vergeleken worden.
Hier heb je bijvoorbeeld een voorbeeld waar meerdere hd7970 varianten met elkaar worden vergeleken.
Probeer vooral met deze punten rekening te houden:
-Gpu temperatuur
-Geluidsproductie
Dat overclocken komt daarna wel
Hier heb je bijvoorbeeld een voorbeeld waar meerdere hd7970 varianten met elkaar worden vergeleken.
Probeer vooral met deze punten rekening te houden:
-Gpu temperatuur
-Geluidsproductie
Dat overclocken komt daarna wel
als mensen iets best algemeens vragen, dan kan je ook gewoon je eige keuze geven van welke jij zou kopen omdat die zo duur is en die zo snel is bla bla bla
Die hele eigen inzet is hier afwezig. Ik zie nergens in welke context het moet plaatsvinden. Daarom op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.