Toon posts:

Quake3a, X-Isle, NVmax -betreft: FPS o/c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
---------------------------------------------
PII300 @ 300
Asus p2b (440bx)
1x 128MB PC100
1x 128MB PC133
Asus v7700 GForce2 GTS 32mbDDR
@ core220 mem349 (NVmax)
Detonator 6.50
Windows 2KproNL + sp1
---------------------------------------------
Ik heb net de techdemo van X-Isle Dinosaur Island gedl't (http://www.crytek.de/hp/cgi-bin/home.cgi). ziet er heel leuk uit maar ik kan de fps zelf tellen :(
nu is deze demo geoptim. voor gf3 kaarten maar me lijkt t toch sneller te kunnen.
Ook de timedemo van q3a is niet super; de kaart lijkt niet boven de ong. 35 fps uitkomen; daarbij maakt t vreemd genoeg niet uit of ik bv in 640*480 of 1024*768 draai, of 16b 32b of zelfs texturedetail op 1 zet...
o/c'en met nvmax bv maakt ook niets uit.
ik heb de onoffic detonators nog niet geprob. maar ik heb mn vermoedens...
PS. laat win98 even buiten beschouwing; ik draai graag onder nt5. heb directx8

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Je CPU is de zwakste schakel, daarom heb je evenveel frames op verschillende resoluties;)

Tik eens een leuke CPU op de kop, die evt ook op dat mobo draait, wat is het een slot 1?

Je videokaart komt zo niet tot z'n recht.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat weet ik. Maar het was vorige week OF de videokaart (en logi.opt.cord. muis) OF mainboard en CPU...|:(
Maar voor de rest zal ik maar die onoff detonators gaan testen.

Verwijderd

Nou een cpu kost zoveel niet meer hoor. Zeker niet die oudjes die op een slot1 passen. En celly bv die kun je wel lekker overklokken ook nog..

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad. maar ik denk dat ik voor een 2de systeem ga; laat ik deze eerst even voor wat t is, en haal ik me denk ik een abit kt7 met tb 1.2 Pleur ik de 7700 in de amd en gaat de tnt2u terug in de p2. kan ik eindelijk thuis een server opzetten...
maar een celeron in een converter is een goed idee, kosten nog maar een paar centen...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

precies en dan heb je ook meer plezier aan je v7700 want die gaat dan ook een stukje sneller als je een snellere proc hebt.

39

Pagina: 1