Hp laptop leds knipperen verder geen leven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:58
Welkom op deze zonnige dag op dit topic O-)

Heb hier een hp cq 8 series. En zoals de titel omschrijft knipperen alleen de ledjes voor paar seconden. Dit is overigens alleen als de batterij erin zit. Als deze er niet in zit vertoond de laptop helemaal geen leven.

Wat heb ik geprobeerd,

Bios batterij eruit.
Andere adapter
geheugen eruit/vervangen
hardeschijf eruit/vervangen.

Helaas zonder resultaat. Hebben jullie misschien tips? Ben ook benieuwd hoe jullie het zouden aanpakken als jullie zown laptop tegenkomen.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excene BV
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-05-2018

Excene BV

Bedrijfsaccount computeroutlet.nl
@stftweaker,

neem even contact op met onze technische dienst, vraag even naar Donald Duck. Die weet dat wel.
groeten Donaldduck.nl
Modbreak:Dit is ofwel spam, danwel misbruik van een gewoon GoTaccount als bedrijfsaccount als het om bestaande klant gaat. Geen van beide de bedoeling :o

Indien spam: ophouden. Punt.
Indien bedrijfsaccount: stuur verzoek naar bedrijfsaccount@tweakers.net

[ Voor 58% gewijzigd door dion_b op 25-04-2013 18:21 ]

www.computeroutlet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excene BV
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-05-2018

Excene BV

Bedrijfsaccount computeroutlet.nl
@stftweaker Hoop dat laurens je een beetje heeft kunnen helpen. Misschien nog even op een Hewlett packard forum. dezelfde vraag stellen.
Modbreak:Of nog beter, post hier wat eruitgekomen is. GoT is geen contactforum, als je via GoT hulp aanbiedt, graag die hulp ook *op* GoT bieden.

[ Voor 36% gewijzigd door dion_b op 25-04-2013 18:22 ]

www.computeroutlet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor eventuele toekomstige vragen omtrent dit probleem is het natuurlijk handig om de oplossing ook hier op dit forum te hebben. Dit scheelt anderen misschien een topic aanmaken en wéér de verwijzing naar Laurens te krijgen. (ik neem aan dat Laurens niet 24/7 op de zaak aanwezig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:58
Laurens heeft me helaas niet verder kunnen helpen. Wel heeft hij mijn vermoeden versterkte en ook gedeeld dat het waarschijnlijk het moederbord is.

Goeie tip van het hp forum :)

How are you doing?