Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Mocht je toestemming hebben, zou je mijns inziens de proxy moeten kunnen toevoegen in de instellingen van BOINC zelf. Boinc -> Tools -> Options -> HTTP of SOCKS Proxy. Mits je hem hier nog niet het toegevoegd natuurlijk.
edit:

[ Voor 11% gewijzigd door Suicyder op 25-04-2013 13:28 ]
En eh die policy... ik hou voorlopig mijn eigen policy "don't say, don't ask" aan....
Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Overigens heb ik wel een keer gehad dat mijn client na installatie 2 WU's ophaalde netjes, verwerkte en daarna nooit meer wat kreeg, verholpen toen met een herinstallatie van de BOINC client.
mbt de policy, ligt eraan hoe streng ze zijn @ werkgever. In theorie verkort het de levensduur van hun apparatuur namelijk.
Maar daar moet je verder zelf mee stoeien
Succes met het vinden van een oplossing in elk geval.
[ Voor 6% gewijzigd door Suicyder op 25-04-2013 13:53 ]
Dat en er zijn gevallen bekend dat mensen hun baan kwijt geraakt zijn omdat ze het zonder toestemming geinstalleerd hebben.Suicyder schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:53:
Ik kan je er niet verder bij helpen dan, heb zelf geen last van proxy servers.
Overigens heb ik wel een keer gehad dat mijn client na installatie 2 WU's ophaalde netjes, verwerkte en daarna nooit meer wat kreeg, verholpen toen met een herinstallatie van de BOINC client.
mbt de policy, ligt eraan hoe streng ze zijn @ werkgever. In theorie verkort het de levensduur van hun apparatuur namelijk.
Maar daar moet je verder zelf mee stoeien
Succes met het vinden van een oplossing in elk geval.
Maar zonder oplossing zal het dan toch zoiets worden als in het weekend het werk ophalen en het weekend daarop het gemaakte werk flushen!
Draai m'n eigen proxy (proxymitron) op dezelfde pc die naar de bedrijfsproxy wijst, en boinc ingesteld dat ie met eigen proxy connect en dan gaat het op magische wijze wel goed..
boinc -> proxymitron -> bedrijfsproxy
dat zijn dan ook wel gevallen waarbij iemand het zonder toestemming op een hele berg bedrijfscomputers/servers heeft gezet. Das nogal een andere schaalgrote dan je eigen werklaptop, maar ja eigen risico.Pyrus schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:55:
[...]
Dat en er zijn gevallen bekend dat mensen hun baan kwijt geraakt zijn omdat ze het zonder toestemming geinstalleerd hebben.
En in proxymitron naar je bedrijfsproxy?
Wat betreft de crew hier maakt die schaalgrootte daarin niet uit; je gebruikt apparatuur van de werkgever voor zaken waar de werkgever die apparatuur niet voor heeft aangeschaft en betaald. Of dat nou 1 machine is of 100 doet er dan niet toe.Qazwaplol schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:52:
[...]
dat zijn dan ook wel gevallen waarbij iemand het zonder toestemming op een hele berg bedrijfscomputers/servers heeft gezet. Das nogal een andere schaalgrote dan je eigen werklaptop, maar ja eigen risico.
Dat er persoonlijke consequenties aan kunnen zitten als je werkgever erachter komt (denk eraan dat dit een openbaar forum is) is niet ons probleem. Wat wel ons probleem is, dat de naam van Dutch Power Cows daardoor een slechte reputatie kan oplopen. Iets wat we, uiteraard, liever niet hebben. Een slechte naam krijgen is eenvoudig, er vanaf komen is een heel ander verhaal.
@TS: Ik kan het niet verplichten, maar ik zou je toch graag willen verzoeken dit eerst te overleggen met je werkgever (hetzij leidinggevende danwel systeembeheer of zelfs allebei) alvorens je hiermee verder gaat.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Maar betreffende je opmerking:"je gebruikt apparatuur van de werkgever voor zaken waar de werkgever die apparatuur niet voor heeft aangeschaft en betaald." Heb je natuurlijk wel gewoon een punt. Ik zal het dan ook eens overleggen met de ict afdeling.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht