Goedemiddag!
Ik voel me nogal verdwaald in TV land en maak deze post in de ijdele hoop dat iemand me kan helpen adviezeren bij de aankoop van mijn eerste fatsoenlijke televisie. Ik hoop bij deze dat het niet als bad form gezien word en dacht een poging te wagen.
Richtlijnen en functie eisen:
Cheers!
Ik voel me nogal verdwaald in TV land en maak deze post in de ijdele hoop dat iemand me kan helpen adviezeren bij de aankoop van mijn eerste fatsoenlijke televisie. Ik hoop bij deze dat het niet als bad form gezien word en dacht een poging te wagen.
Richtlijnen en functie eisen:
- Aankoop zal bij een retailer zoals Mediamarkt zijn
- Full HD
- Er is genoeg licht in mijn appartement, maar niet in de mate dat ik verwacht dat het voor overlast op het scherm zou zorgen
- Mijn budget zou rond de 800e zijn
- Ik wil er naast TV/film kijken graag op gamen
- Het aansluiten van mijn PC en e.v.t. laptop zou een zeer groot pluspunt zijn, doch een extra mediakastje zou ook kunnen
- De optie om een DVB kastje te kunnen aansluiten is een pré
- Qua grootte zit ik rond de 40"-50" te denken indien realistisch voor mijn budget en wensen
- Goede diepe kleuren, mooi zwart en snel genoege verversingssnelheid zijn belangrijk (zoals voor iedereen, I imagine)
- Ik wil er graag een logitec 5.1 setje op aansluiten indien mogelijk (het setje wat ik voor mijn PC gebruik bevalt me super)
Cheers!
Doe Praemel!