Ik heb iets raars. Ik heb mijn 2009 MacBook Pro in een Henge Docks docking station staan en gekoppeld aan een LED cinemal display. Één USB poort gaat naar het Display en aan de andere heb ik een hub met eigen voeding hangen. Tot dusverre kon ik alle 8 poorten van de Hub volhangen met schijven, printers, iPhones, etc. Geen enkel probleem. Nu heb ik recent een WD My Passport Essential gehangen en deze wordt enkel herkend door de computer wanneer ik mijn Dymo Labelwriter uit de hub trek. Als de Dymo aangesloten is verschijnt de WD gewoonweg niet in m'n Finder. Als ik de Dymo er later bij prik blijft de Dymo offline als printer. Het is echt één van beide.... Tegelijk wil gewoon niet. Iemand een idee hoe dit komt? Ik heb inmiddels al een andere hub geprobeerd en daar krijg ik hetzelfde gedrag. 
Ohja, schijf in de LED display drukken en Dymo in de hub gaat wel. Andersom ook. Maar dit wil ik eigenlijk niet want heb nu een hele strakke en cleane desk...
Ohja, schijf in de LED display drukken en Dymo in de hub gaat wel. Andersom ook. Maar dit wil ik eigenlijk niet want heb nu een hele strakke en cleane desk...
[ Voor 9% gewijzigd door maXXzz op 25-04-2013 12:43 ]