De enige oplossing voor alle problemen is niet naar één oplossing te zoeken.
Nee tijdens het booten van je telefoon is er geen GSM signaal en valt er dus ook geen contact te maken met de telefoon tijdens de startup van je apps, lijkt mij ook niet kunnen.aardebewoner schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:40:
Dit is al een paar keer gebeurd bij mij, vandaar de vraagstelling.
Stel dat iemand je belt precies op het moment dat je telefoon aan het rebooten is (opstarten), kan dit schade veroorzaken aan het toestel? Denk bijv aan het scannen van de SD kaart of mediakaart (die meldingen krijg ik), kan het apparaatje hierdoor stuk gaan?
Echter is er een grote uitzondering op bovenstaande en dat is als het je schoonmoeder is je telefoon schiet dan in panic hide mode en wist alle data, dat of het komt door aanvaring met de muur omdat je hem daar tegen aangooit als ze belt.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Voordat je toestel volledig is opgestart kan niemand je berijken, je SIMkaart is immers nog niet 'geactiveerd' op dat moment. Pas nadat jij je SIM PINcode hebt ingevoerd ben je bereikbaar.
Ik moest hem onder de 60 tekens krijgen en toen ging het fout.
Ik weet niet of dit helemaal klopt want de oproepen komen wel degelijk binnen hoor. Tijdens het inlezen van de sdkaart bijv.ShadowBumble schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:43:
[...]
Nee tijdens het booten van je telefoon is er geen GSM signaal en valt er dus ook geen contact te maken met de telefoon tijdens de startup van je apps, lijkt mij ook niet kunnen.
Echter is er een grote uitzondering op bovenstaande en dat is als het je schoonmoeder is je telefoon schiet dan in panic hide mode en wist alle data, dat of het komt door aanvaring met de muur omdat je hem daar tegen aangooit als ze belt.
agoNITE schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:44:
Voordat je toestel volledig is opgestart kan niemand je berijken, je SIMkaart is immers nog niet 'geactiveerd' op dat moment. Pas nadat jij je SIM PINcode hebt ingevoerd ben je bereikbaar.
Ik hoef geen SIM code in te voerenagoNITE schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:44:
Das niet meer tijdens het "rebooten" das gewoon je startup van je apss en als je al verbinding hebt, maar zelfs dan nog kan er geen hardware defect ontstaan doordat iemand belt.aardebewoner schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:46:
[...]
Ik weet niet of dit helemaal klopt want de oproepen komen wel degelijk binnen hoor. Tijdens het inlezen van de sdkaart bijv.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Is er een verschil tussen booten en opstarten dan?ShadowBumble schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:48:
[...]
Das niet meer tijdens het "rebooten" das gewoon je startup van je apss en als je al verbinding hebt, maar zelfs dan nog kan er geen hardware defect ontstaan doordat iemand belt.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.