iPad updaten van 5.1.1 naar 6.1.3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 20:50
Ik heb even een vraag omtrent een iPad-update van iOS 5.1.1 naar iOS 6.1.3. Op dit moment bevindt de iPad zich met belangrijke bestanden op 5.1.1 met een jailbreak, maar ik wil 'm graag voorzien van het laatste iOS zonder jailbreak.

Ik ben echter in het verleden een keer alles kwijtgeraakt na een soortgelijke update. Jailbreaken wil ik dus niet meer, daar heb ik geen hulp bij nodig, ik wil enkel graag weten hoe ik op de juiste manier kan updaten, zonder alles kwijt te raken.

Ik heb al wat gegoogled, maar een eenduidig antwoord komt er niet echt uit. Enkel de oplossing om opnieuw te jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:41
Maak een reserve kopie via itunes of sleep je zut in dropbox/icloud qua mails en foto's.
Updaten kun je doen, (gaat fout, geheid, komt daarna in DFU mode terecht en dan herkent Itunes hem wel weer, die herstelt je ipad, update de meest recente software, en klaar, je hebt weer een lege ipad met nieuwste IOS.

Daarna via cloud je zut weer terughalen, of zet reserve kopie terug via icloud.
De apps die jij "niet gekocht" hebt, geven een foutmelding, maar de rest gaat wel goed.

Succes

PS. als je belangrijke bestanden excel files zijn, en jij hebt geen office pakketje gekocht, dan heb je wel een probleem volgens mij.

Zolang het foto's, boeken, mail en of filmpjes zijn, kun je dat prima via itunes en of dropbox/icloud doen.
(eventueel doe je het beide, zodat je zeker bent dat het goedkomt).

[ Voor 24% gewijzigd door Marxje1981 op 25-04-2013 11:40 ]

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 20:50
Marxje1981 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:39:
Maak een reserve kopie via itunes of sleep je zut in dropbox/icloud qua mails en foto's.
Updaten kun je doen, (gaat fout, geheid, komt daarna in DFU mode terecht en dan herkent Itunes hem wel weer, die herstelt je ipad, update de meest recente software, en klaar, je hebt weer een lege ipad met nieuwste IOS.

Daarna via cloud je zut weer terughalen, of zet reserve kopie terug via icloud.
De apps die jij "niet gekocht" hebt, geven een foutmelding, maar de rest gaat wel goed.

Succes

PS. als je belangrijke bestanden excel files zijn, en jij hebt geen office pakketje gekocht, dan heb je wel een probleem volgens mij.

Zolang het foto's, boeken, mail en of filmpjes zijn, kun je dat prima via itunes en of dropbox/icloud doen.
(eventueel doe je het beide, zodat je zeker bent dat het goedkomt).
Ik heb geen Excel bestanden, enkel wel een hoop Pages en Numbers bestanden. Ik neem aan dat deze ook meegaan in iCloud?

Verder bedankt! :)