Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag.
Wat is sneller: Intel i5 3210 of Intel i5 3230.
De 3210 zit op 2,5 ghz en de 3230 zit op 2,6 ghz.
Bij de 3210 krijg ik een koptleefoon, muis en zon muisplaat ding gevaal iets, waar je je muis op kan doen.
Bij de 3230 zit niks bij.

Mvg. Niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat zei Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:28
Je moet bij GoT zelf eerst onderzoek doen, kom je er dan niet uit, dan kunnen we je helpen. We zijn geen helpdesk waar je je vraag neer kunt dumpen. Om toch antwoord te geven op je vraag:

De 3230 is hoe dan ook sneller, maar zal niet zo heel veel verschil maken.

Heb je een koptelefoon, muis en muismat (zo noemen ze dat) nodig? Dan zou ik voor de 3210 gaan. Maar afgezien van dat je geen merk op geeft van de 3 dingen die je er bij krijgt, lijkt het me gewoon heel goedkoop spul.

Snelheden en wat sneller is, moet je gewoon in google zoeken naar benchmark 3230 3210. Dan kom je aardig wat sites tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er staat niet voor niets: "Lees eerst dit!"
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move VB -> CAA

Verder worden processoren in de regel niet met koptelefoons geleverd, hoogt met een koeler. Waarschijnlijk is er meer aan de hand dat je niet met ons deelt. Als je om hulp vraagt graag volledig zijn, anders krijg je enkel gokwerk op basis van jow onvolledige info terug. Daar heb me zelf ook weinig aan.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:42

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Ts vermeldt hier dan ook niet dat het om een complete laptop gaat, de i5 3230m bijvoorbeeld. Welke laptops gaat het om en waar wil je m voor gebruiken? Over het algemeen is hoe hoger hoe sneller, maar bij normaal officegebruik ga je daar niets van merken

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger