Toon posts:

A7V met Bios 1007 .... zonder USB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zal ook wel weer het nodige over staan in GoT, maar kan dus niet searchen |:(

Heb de nieuwste officiële bios (A7V1007.awd) in mijn A7V bordje geharkt, maar krijg nu steeds weer problemen met mijn USB. De muis valt uit tijdens het printen, en ook het printen zelf stopt na een paar centimeter vel :(

Ik dacht dat het na de Via 4in1 update (4.31v) wel verholpen zou zijn, maar ook dat is dus niet het geval.

Als ik weer terug-flash naar 1005 gaat alles weer goed, maar daar krijg ik weer instabiliteit voor terug :'(

HELP!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
USB Filter drivers installen? Te vinden op wwww.viahardware.com

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dit is dus echt geweldig. Had nog nooit van die USB filter driver gehoord! Printertje en muis blijven het doen!

Bedankt, KLASSE! *D

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik wist zelf ook niet of ze hielpen, maar ik had er wel es van gehoord :) , veel mensen weten niet van die filter drivers af, dus Via doet er slim aan om 5in1 drivers uit te brengen. Ik die drivers ook maar es installeren want morgen krijg ik me Rio600 *D

Verwijderd

Topicstarter
Snik...snik :'( ;( :(

Lees : [topic=177468]

Maar weer terug naar Bios 1005 dus...

<EDIT> Via 4.32 Final maakt ook geen verschil <EDIT>

Verwijderd

Ze hebben ook een 1008beta biosje op de duitse site van asus misschien dat dit helpt?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 10:09 schreef Stippie het volgende:
Ze hebben ook een 1008beta biosje op de duitse site van asus misschien dat dit helpt?
TNX! voor je reactie. Heb de 1008beta alleen al een tijdje op mijn HD staan, maar heb deze nog niet geflashed. Heb het nooit zo op beta-bios-jes (mijn ervaring). Bovendien had ik begrepen dat ASUS na de release van de 1006 en 1007 meende dat daarmee alle USB problemen verholpen waren... :?

Maar we zullen zien. Misschien probeer ik de 1008beta nog wel een keer.

Verwijderd

Ik heb zelf een asus a7v en bios 1008 doet het hier goed op. alleen heb ik er geen usb dingen aanhangen. Het usb staat wel goed aangegeven in m'n apparaten beheer.
Pagina: 1