Ik ben een nieuw project begonnen aangezien mijn huidige pc ondertussen alweer ruim 2 jaar oud is en ik bang ben dat het upgraden meer koppijn zal opleveren dan me lief is. Lees nieuwe voeding, moederbord, cpu en gpu. en wil ook wel eens een niewe kast. Heb nu de antec nine hundred. op zich niks mis mee maar ik erger me aan de blauwe ledjes in de intake fans en hij is zo zwart.
De belangrijkste punten voor mij in mijn nieuwe project zijn stilte en gaming performance. Vooral stilte vind ik belangrijk aangezien hij in de woonkamer staat en als ik 's avonds ga gamen niet wil dat mijn vrouw die op de bank een film kijkt zich er aan stoort.
(of erger nog dat de kindjes wakker worden
)
De HDD's en SSD zal ik van mijn huidige pc meeverhuizen net als mijn 16GB aan DDR3 kaartjes. (alhoewel deze 1200mhz zijn en ik ze wil vervangen als de prijs weer acceptabel wordt. vind de huidige ddr prijzen wat hoog)
Maar nu de hamvraag. zou deze kaart volstaan als ik over een jaar of 2 misschien een 2e GPU in crossfire wil zetten of zal dat kantje boord zijn en kan ik beter voor een wat sterke voeding kiezen.
Natuurlijk zijn alle op/aanmerkingen op mijn projectje van harte welkom
De belangrijkste punten voor mij in mijn nieuwe project zijn stilte en gaming performance. Vooral stilte vind ik belangrijk aangezien hij in de woonkamer staat en als ik 's avonds ga gamen niet wil dat mijn vrouw die op de bank een film kijkt zich er aan stoort.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 181,40 | € 181,40 |
| 1 | ASRock Z77 Extreme4 | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R797TO-3GD | € 392,99 | € 392,99 |
| 1 | Gigabyte 3D Mercury (Wit) | € 80,25 | € 80,25 |
| 1 | Corsair AX860i | € 181,- | € 181,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 947,59 | |
De HDD's en SSD zal ik van mijn huidige pc meeverhuizen net als mijn 16GB aan DDR3 kaartjes. (alhoewel deze 1200mhz zijn en ik ze wil vervangen als de prijs weer acceptabel wordt. vind de huidige ddr prijzen wat hoog)
Maar nu de hamvraag. zou deze kaart volstaan als ik over een jaar of 2 misschien een 2e GPU in crossfire wil zetten of zal dat kantje boord zijn en kan ik beter voor een wat sterke voeding kiezen.
Natuurlijk zijn alle op/aanmerkingen op mijn projectje van harte welkom