[KPN] Zakelijk alles-in-één -> nieuw ISRA punt?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Vandaag werd ik gebeld door de kpn. Ik heb een tijdje geleden een zakelijk internetplusbellen abbonement aaangevraagd (zonder internet).

Er zou een monteur contact met mij opzoeken omdat onze hoofdaansluiting niet goed is?

Ik vind het een vreemd verhaal en meneer van KPN had er net zoveel verstand van als ik heb dus kan iemand van jullie het duidelijker uitleggen?

Volgens mij heb ik nu een ISRA1 punt in de meterkast hangen? Is deze niet goed genoeg voor een alles-in-één abbonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco K.
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11-2021
Heb je momenteel een bestaande verbinding op dat ISRApunt? Stel dat ze dat nieuwe pakket op je adres willen leveren, maar er zijn geen reserveaders beschikbaar, terwijl het enige ingelaste aderpaar reeds in gebruik is, dan kan het zijn dat ze een nieuw aderpaar willen inlassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Ik heb nu ISDN en ADSL over hetzelfde ISRA punt. Misschien heeft het te maken dat ik overstap naar een zakelijk abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco K.
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11-2021
En dat ISDN abonnement is stopgezet? Of loopt dat nog een tijdje door naast je nieuwe pakket? Dit kan mijn theorie bevestigen. Als je geen reserve aderparen hebt, kunnen ze geen lijn leveren zonder nieuw aderpaar in te lassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Remco K. schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:52:
En dat ISDN abonnement is stopgezet? Of loopt dat nog een tijdje door naast je nieuwe pakket? Dit kan mijn theorie bevestigen. Als je geen reserve aderparen hebt, kunnen ze geen lijn leveren zonder nieuw aderpaar in te lassen.
Kan goed zijn. Ik heb aangegeven in telefoongesprekken dat ik niet zonder telefonie wil komen te zitten.

Maar ik ben nog niet eerder een klantenservice tegen gekomen die zo bagger is :X . Overname van nummers hebben ze 2x over gebeld; daarnaast wilde ik de datum van overzetten veranderd hebben. Dit hebben ze nog steeds niet doorgevoerd.

Gisteren heb ik 5! brieven gekregen met informatie over accounts etc etc. Na controle zijn 3 van de 5 orders geannuleerd. Ik heb er dus nog 2 lopen?! Het is dat ik er aan begonnen ben maar anders had ik nooit meer KPN genomen |:(