Ik bezit momenteel een Nokia C3-00. Deze laadt echter slecht op en de beperkte features en apps beginnen me wat te frustreren. Ik ben dus op zoek naar een smartphone.
Bedankt voor jullie tijd!
Prijs
Als aller maximum (dus inclusief eventuele verzendkosten (naar België)) stel ik € 300. Beter zou nog zijn rond de € 250. Ik wens géén abonnement.Waar kopen?
Een goedkope Belgische winkel die de voorkeur geniet is gsmwijzer.be. Verzenden mag ook, maar zoals ik hierboven al zei moet er dan wel rekening gehouden worden met verzendkosten.Vereisten
Software
- WP 8 of Android 4.0(+)
- Whatsapp moet mogelijk zijn
- Kalender die kan communiceren (en syncen) met Outlook, idem mail
- Skydrive moet mogelijk zijn. Liefst een app (met sync mogelijkheden), maar indien niet mogelijk is browsertoegang voldoende
- Mogelijkheid om officedocumenten te openen en bewerken
Hardware
- Goede batterijduur
- Camera is van weinig belang
- Uitbreidbare opslag (geheugenkaartje)
- 3,5mm jack
- Scherm dat ook prettig in de zon werkt
Eigen onderzoek
Windows Phone 8
Ik heb de review van goedekope WP8-telefoons gelezen. Daarna twijfelde ik fel tussen de 8S en de Ascend W1. Uiteindelijk verkies ik van deze twee toch de 8S. Het slechte scherm van de W1 stoort me te hard.Android
Een vriend raadde me de Desire X aan. Hiervan vond ik vooral user reviews en geen full-blown reviews. Mijn mening hierover is dus nergens op gebaseerd. Ik geloof wel dat het een goede telefoon is, maar kan het beter voor die prijs? Ik weet ook niet goed wat er van Android telefoons zo goed is op de markt. Er zijn er namelijk zo veel! Daarom dat ik ook meer voorstander ben van WP8. De toestellen waarop het "mag" worden vrijgegeven zijn beperkter, maar dat lijkt me net iets goeds.Gevraagd
Ik zou graag enkele voorstellen horen die rekening houden met de vereisten hierboven. Argumenten zouden leuk zijn.Bedankt voor jullie tijd!