Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefurious1
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-08-2013
Ik wil mijn ps3 slim 120gb een hdd upgrade geven, naar 500 gb.
Ik heb hiervoor een hitachi travelstar 5K500.B aangeschaft.
Een tutorial opgezocht om te kijken hoe het moet, al deze stappen gevolgd, maar ik blijf de foutmelding 8002F22F krijgen. De software die erop moet is 4.40 deze heb ik al meerdere malen gedownload en via een usb stick geprobeerd het te te installeren, usb-stick is als FAT32 geformateerd. Maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen...
help aub!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

Nemesizz

Untouchable

Heb je de update ook in de juiste map staan? ('x:/PS3/UPDATE/' waar x: natuurlijk de letter van je USB drive is).

Zorg ook dat je USB stick 2GB of kleiner is, bepaalde grote modellen pakt ie niet altijd (met al die 16 en 32GB stickjes van tegenwoordig) ;) .

Mocht dat ook allemaal niet werken, probeer dan de harddisk in een PC en 'even' scannen met HDTune.
Ook een gloednieuwe HDD kan meteen al kuren vertonen (smart errors, bad sectors, enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefurious1
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-08-2013
Ik heb idd de update ook in de juiste map staan.

Ik gebruik idd wel een 16GB stick, dus zal het is proberen met een kleinere.

Ik denk niet dat ik de apparatuur heb om de HDD te kunnen scannen, ga ervanuit dat ik dan een speciale aansluiting voor mijn pc moet hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

Nemesizz

Untouchable

Nee, het is een s-ata laptop schijf, die kan je ook gewoon aan je PC hangen (bijna alle PC's hebben wel een s-ata poort, tenzij je een PC hebt van voor het jaar 2003 ofzo :P ).

Gewoon schijf in de PC hangen, HDTune downloaden en installeren (klein progje) en dan naar SMART waardes kijken, en eventueel een uitgebreide oppervlakte scan laten doen (die zoekt dan bad sectors).