Welke 21.9 scherm ga ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• xAquartz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-08-2024
Beste Tweakers,

Heb zins kort het gemak van de tweakersforum vragen stellen ontdekt en heb hier weer een vraag die ook verder gaat op een andere topic.
Ik wou een 21.9 monitor gaan kopen alleen me vraag is nog steeds welke. Heb er inmiddels 2 gezien die ik goed vond.
pricewatch: Dell Ultrasharp U2913WM Zwart
pricewatch: LG 29EA93-P Zilver, Zwart

Heeft iemand ervaring met 21.9 schermen? Zou ik een van deze moeten kiezen of misschien een ander.
In principe wou ik voor de lg gaan maar toen zag ik dat die een hoge input lag had van 32 ms in tegenstelling tot de dell die 16ms heeft. Welke zouden jullie kiezen?
Ik ga erop gamen voor de mensen die het willen vragen.

• xAquartz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-08-2024
Scherm kiezen
Dit was trouwens de vorige topic.

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 23:16
Offtopic: pas liever je vorige post aan dan op jezelf reageren, dat houdt het overzichtelijk.

Ontopic: Ik heb zelf de Dell gebruikt voor een aantal weken, ik vind het goed werken, maar ik had soms mijn bedenkingen over de scherm-ratio, maar dat is persoonlijk.

Ik kan niet oordelen over de LG, maar de full-LED feature van de Dell bevalt mij heel goed. De fanatieke gamers hier kunnen je meer vertellen over die input lag, ik heb het met mijn simpele 3d/video rendering niet gemerkt.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:36

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ga maar gewoon verder in je oude topic ja ;)

Berichten kan je gewoon wijzigen; de openingspost kan je dus ook zodanig aanpassen.

Dit topic is gesloten.