Redcoon - Ibood onder de prijs gaan en manier van handelen.

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views

• Pluppie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09-2021
In april stond op Ibood een Samsung WB250F te koop voor 150 Euro.
Op hetzelfde moment verlaagde Redcoon ook hun prijs, en aangezien ze een levertermijn hadden van 1 dag wou ik liefst bij hen bestellen.
Heb ik spijt...
4 dagen later kreeg ik nog geen verzendbevestiging dus nam contact op. Opeens was de levertermijn 5 dagen.
Ok, kon ik nog mee leven. 2 weken later neem ik opnieuw contact op, met de melding dat de levertermijn eind mei is!!
Ze verkopen het produkt nog steeds met een (tot nu toe) leverdatum van meer dan 1 maand!
Zo kan ik het ook. Toen ik vroeg voor een retournering van het geld kreeg ik geen antwoord meer.
Ik zal het morgen nog maar eens proberen om mijn geld terug te krijgen. Voor mij NOOIT meer Redcoon.
Hier de link naar de camera:
http://www.redcoon.be/ind...10002/Samsung_WB250F_wit/
Alvast hieronder het chatgesprek.

Evy (16:28:03)
Heeft u een moment geduld? Ik ga de informatie voor u opzoeken.
Evy (16:32:50)
Uw bestelling staat nog te wachten op binnenkomst vanuit de leverancier. Wij verwachten deze vanaf 22.05.13 bij ons binnen. Helaas kan redcoon nimmer levertijden garanderen omdat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers. Wij gaan er echter van uit dat de aangegeven levertermijn nageleefd zal worden. Zodra deze in ons magazijn is, kunnen we deze uiteraard zo spoedig als mogelijk naar u verzenden. Indien dit ook daadwerkelijk is geschiedt, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail.
Evy (16:33:55)
Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn?
David (16:36:08)
dus als ik het goed begrijp duurt de bestelling NOG een maand?
Evy (16:37:16)
Dat klopt.
David (16:37:54)
dus jullie verkopen eerst een product aan verlaagde prijs om de concurrentie aan te kunnen met ibood, zogezegd op stock
David (16:38:03)
dan melden jullie een levertermijn van 1 week
David (16:38:17)
nu melden jullie een levertermijn van 2 maand
David (16:38:36)
en verkopen jullie dit product nog steeds zonder melding dat het een levertermijn is over de maand?
David (16:38:40)
zo kan ik ook producten verkopen zeg
David (16:39:07)
2 maand is een enorme tijd
David (16:39:13)
en vind ik ronduit schandalig

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
Hoe reageerden ze toen je om compensatie vroeg?

• ThAZiP
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-01 13:53
Zou het niet kunnen zijn dat men aldaar overlopen is door de vraag die erop ontstond? Verder is het verder niet goed te praten, helemaal het niet meer reageren niet meer...

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:56

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik denk dat dit niet zozeer in een topic besproken hoeft, maar dat je beter een shopreview aan kan maken zodra de bestelling afgerond is (danwel geleverd danwel geannuleerd)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Dit topic is gesloten.