Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: Document Database (systeem)

Pagina: 1
Acties:

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-10 10:25
Na enige tijd tevergeefs internet omgeploegd te hebben in mijn zoektocht, nu toch maar hier eens in de groep gooien: ik zoek een in mijn ogen simpel systeem om een lijst personen bij te houden met documenten die bij die personen horen (denk aan diploma's, verklaringen, evaluaties) die ook nog een geldigheidsduur hebben. Er moeten bijv. twee evaluaties per jaar gedaan worden, een diploma vergt na een jaar een herhalingscursus, etc, etc.

Heel,simpel gesteld:
persoon 1 - doc A1 - einddattum A1 - doc B1 - einddatum B1 - etc etc.
persoon 2 - doc A2 - etc etc
En dan overzichten kunnen maken op datum.
En de documenten moeten ook in het systeem opgeslagen kunnen worden.

Ik heb tot op heden verdiept in CRM(achtige) systemen als SugarCRM, VTIger, maar ook OrangHRM. Daarnaast me blauw gezocht in Wordpress of Joomla plug-ins of extensies. Maar ik zoek waarschijnlijk op verkeerde termen....

Webbased heeft de voorkeur, maar als iemand iets aanbeveelt dat alleen lokaal draait, op dit moment mag alles weer.....

Wie heeft briljante suggesties?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sharepoint.

Dat klinkt als een overkill, maar als je kiest voor Sharepoint 365 kun je het op een lichte manier toepassen zonder gedoe met onderhoud van servers e.d.

[ Voor 84% gewijzigd door kamerplant op 24-04-2013 16:13 ]

🌞🍃

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-10 10:25
@Datafeest: euhm... had ik er bijgezet dat het voor een kleine eenpitter is? Dus OpenSource in eigen beheer is eigenlijk wel een must.... Desalniettemin: thanks voor het meedenken!