Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11 10:32
Beste Tweakers,

Ik heb een setje Shure SE 425 oordopjes en die zijn zeer prettig. Ik speel alles af op een oude Cowon van zo'n 8 jaar oud.

Graag wil ik nu wat nieuws en ik weet het eigenlijk niet zo goed welke. Hij moet immers wel een uitstekende geluidskwaliteit voortbrengen!

Ik zal al te kijken naar een Cowon D20 die nog niet uitgegeven is in Japan, komt deze uberhaupt naar Europa?

Ik heb geluisterd naar een Sansa Clip Zip, maar ben hier nog niet helemaal over te spreken.

Verder heeft Cowon natuurlijk nog tal van andere spelers te koop. Echter vind ik deze erg duur, en hebben ze vaak weinig opslag en opties die ik niet nodig heb.

Ik ben dus op zoek naar een MP3 speler die uitstekend geluid voortbrengt voor een budget van ongeveer 150 euro. Ik vind het belangrijk dat hij minimaal 8GB opslag ruimte heeft.

Zaken als het afspelen van Video's, agenda's en dergelijke vind ik absoluut niet belangrijk.

Weten jullie zo nog geschikte spelers?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:09

Cyphax

Moderator LNX
Hmmm die D20 is zo te zien min of meer een D2+, en ik moet er echt niet aan denken dat m'n eigen D2+ komt te overlijden, dan ben ik een maand in rouw. :+
Maar Cowon en Europa.. nee... reken er maar niet op dat dat een makkie wordt. Ik zou er zelf eerlijk gezegd best veel moeite voor doen om net die speler te pakken te krijgen die ik zoek (net als toentertijd met de D2+, daar heb ik heel wat weken op moeten wachten), maar dan heb je ook wel gelijk iets waar je jaren mee kan doen.

Waarom wil je eigenlijk iets nieuws? Welke Cowon heb je nu?

Saved by the buoyancy of citrus

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11 10:32
Ik heb nu een Cowon F2 wil een andere, omdat deze maar 2 gb opslag heeft en ik een mp3 wil die mijn oortjes goed tot recht laten komen :9~

Importeren ben ik eigenlijk niet zo'n fan van..

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 21:28
Als je niet in het buitenland wilt shoppen voor een mp3 speler dan ben je redelijk beperkt tot iPod of anders een Cowon iAudio9 (16GB), Cowon iAudio 10 (8GB), Creative (diverse modellen), Sandisk Sansa (diverse modellen) vrijwel allemaal met 8GB opslag en waarvan sommige een mogelijkheid tot uitbreiden met microSD. Hier een totaal lijst van tweakers pricewatch met enkel degelijke merken erin (naar mijn mening).

Voor mij voldoet de Sansa clip+ 8GB nog prima al is dat geen high-end speler (alleen radio ontvangst is bagger). Lekker geluid en toendertijd voor 40 euro gekocht en hoogwaardige headphone (die ik al had) op aangesloten.

[ Voor 12% gewijzigd door funrider op 08-05-2013 13:47 ]

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-11 15:20
Het is maar een suggestie:

Sansa Clip met Rockbox is sowieso een vooruitgang omdat je dan meer opties heb.

Check in je omgeving iemand met een Sansa Clip die Rockbox erop heeft.

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:14

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Ik loop inmiddels al een jaar of 4 rond metde voorloper van deze: Creative Zen X-Fi van 8GB (model zonder touchscreen voor blinde bediening op de fiets). Absoluut niks te klagen over het geluid (ook niet bij mn 2 creatives ervoor overigens).

Enige nadeel is dat Creative je dwingt om MTP te gebruiken, maar dat ik op zich overkomelijk.

Mocht je in Utrecht of omstreken wonen mag je als je wilt ook naar de mijne komen luisteren

[ Voor 10% gewijzigd door BdK9001 op 08-05-2013 15:48 ]

Kalm aan! En rap een beetje!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:09

Cyphax

Moderator LNX
Zo'n Zen heb ik ook overwogen voor ik de D2+ vond en kocht. Dat was wel een ander model, waarvan ik niet weet of MTP een vereiste was. (Een speler die MTP vereist zou ik niet overwegen te kopen.)

Saved by the buoyancy of citrus

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:21
ezra070 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:40:
Het is maar een suggestie:

Sansa Clip met Rockbox is sowieso een vooruitgang omdat je dan meer opties heb.

Check in je omgeving iemand met een Sansa Clip die Rockbox erop heeft.
Ik vind Rockbox persoonlijk onbruikbaar op dat kleine schermpje van die Clip.
Pagina: 1