[24-04 dagaanbieding] BlackBerry PlayBook 64GB - iBOOD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Topicstarter
BlackBerry PlayBook 64GB refurbished met 6 maanden garantie te koop bij iBood voor €99,95 + €5,95 verzendkosten. http://www.ibood.com/extr...as_met_Full_HD-resolutie/

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/product/8554_B0_hi_1366789427.jpg

Een 64GB nieuw exemplaar:
pricewatch: BlackBerry Playbook 64GB Zwart

Een 32GB nieuw exemplaar:
pricewatch: BlackBerry Playbook 32GB Zwart

Een 16GB nieuw exemplaar kost evenveel:
pricewatch: BlackBerry Playbook 16GB Zwart

Na de vele klachten van de vorige goedkope 7" inch tablet bij de Kruidvat zit ik toch sterk aan deze te denken. Alleen tja refurbished en maar 6 maanden garantie?

[ Voor 7% gewijzigd door Perkouw op 24-04-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Was deze 19 maart ook al niet op iBood ?
http://nl-nl.forum.ibood....as_met_full_hd-resolutie/

Edit: Ah, die was niet refurbished en dat is hij deze keer dus wel. Bij de vorige actie waren er veel problemen waarbij de tablet vaak niet eens werd uitgeleverd lees ik nu ook in de reacties.

[ Voor 39% gewijzigd door Perkouw op 24-04-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, alleen die werd toen als nieuw aangeboden. Uiteindelijk was de levering zo ver uitgesteld en bleek het ook nog eens om refurbished tablets te gaan. Nu heeft iBood dus deze actie. Die mensen hebben denk ik hun geld terug gekregen of konden voor minder geld deze refurbished variant aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Duidelijk.
Heb zojuist ook even de link naar de betreffende pagina op iBood in de topicstart verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nog mensen die erover denken om deze aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-06 23:46
Heb er een gekocht.
Gooi hem vol met films voor de kids tijdens de vakantie bijvoorbeeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25
Ik twijfel nog, voor audio en video inderdaad best prima te doen denk ik :P, als hij verder flash 11.2 en html5 ondersteund is het toch een prima apparaat? Refurbished houd vaak toch alleen maar in dat hij is opengeweest en vervolgens niet naar verwachting terug wordt gestuurd? Immers alles wat niet meer sealed is is niet nieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat kan zo zijn, maar het kunnen ook defecten zijn geweest die weer zijn verholpen door de fabrikant. Onderstaande stukje is van het iBood forum bij dit product.
Wat betekent ‘Refurbished’?

Refurbished producten zijn door de fabrikant getest en gecontroleerd op hun functioneren, en zijn dus vrij van gebreken. Refurbished producten kunnen ongebruikte retourzendingen en dus feitelijk “nieuwe” items zijn, of het kunnen defecte producten zijn die werden teruggestuurd onder garantie. Doordat de fabrikant de defecten heeft hersteld en het product heeft getest is het functioneren van het product gewaarborgd. Het kan ook zijn dat de verpakking licht beschadigd is.
Edit: Heb er ook gewoon 1 gekocht. Een degelijke tablet met 64GB is nooit weg :).

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 24-04-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Zucht, leverdatum van vandaag (1 mei) verschoven naar 8 mei :'( op mijn Ibood. Heb ze maar een mailtje gestuurd omdat ik de bui al zie hangen met hemelvaart volgende week dat ik hem pas de 14 ontvang oid.
Ibood schiet op met die pakketjes.., of het is weer net als die andere levering van de playbook die nooit geleverd was. (raar gezien dat refurbished versies waren, dan zou je denken dat ze deze nu wel op tijd kunnen leveren)

[ Voor 22% gewijzigd door MusicAddict op 01-05-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik vind het ook jammer, maar ik wacht nog maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
De eerste ibood actie van de playbook uiteindelijk geannuleerd en geld terug gekregen. Daarna een gebruikte gekocht op marktplaats (zonder krassen en scheurtjes).prijs: 85 Euro (inclusief verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Playbook is net bezorgd. Wat mist er?
- Geen kartonnen omhulsel met BB Playbook plaatje, alleen de zwarte BB doos waar alles in zit. Doos was een beetje vies iets van zand.
- Geen doosjes om de stekkers.
- Niet alle boekjes erbij, slechts iets over veiligheid.
- Geen schoonmaak doekje erbij.
- Originele Nederlandse stekker. Stekker is origineel Engels/ Amerikaans er zit een Nederlands verloopje bij lag bij mij buiten de BB doos dus waarschijnlijk door iBood erbij gedaan.

Meeste dingen maken me niks uit alleen had wel graag een schoonmaak doekjes gehad.

De BB Playbook zelf heeft voor zover ik nu heb gezien geen beschadigingen.
BB was niet opgeladen... dus ben nu aan het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:23:
Playbook is net bezorgd. Wat mist er?
- Geen kartonnen omhulsel met BB Playbook plaatje, alleen de zwarte BB doos waar alles in zit. Doos was een beetje vies iets van zand.
- Geen doosjes om de stekkers.
- Niet alle boekjes erbij, slechts iets over veiligheid.
- Geen schoonmaak doekje erbij.
- Originele Nederlandse stekker. Stekker is origineel Engels/ Amerikaans er zit een Nederlands verloopje bij lag bij mij buiten de BB doos dus waarschijnlijk door iBood erbij gedaan.

Meeste dingen maken me niks uit alleen had wel graag een schoonmaak doekjes gehad.

De BB Playbook zelf heeft voor zover ik nu heb gezien geen beschadigingen.
BB was niet opgeladen... dus ben nu aan het opladen.
Hier hetzelfde, de doos is anders dan de 'nieuwe', verder geen beschadigingen, zat wel het een en het ander in zoals het doekje. Verder Engelse adapter met europees verloopstukje door ibood er bij gedaan buiten de doos. Uiteinde van oplader had wel wat vuiligheid (op het oranje stukje), verder nog niks kunnen opmerken.

En uiteraard, een dooie batterij :'(

Wat me wel opvalt is dat ik het status-ledje duidelijk zie zitten, het reflecteerd altijd wit terug. Is dat bij jou ook zo? Want dat ledje is me in alle reviews nooit duidelijk opgevallen, imho alleen als het dan een rood/groen/oranje lichtje geeft.

Verder als je even googled zie je dat een compleet lege batterij en de playbook een enorme klus kan zijn om hem aan de praat te krijgen, hoop dat het niet zo ver komt :/

;;Discharge behavior under 3.53V (0%):
;;Discharge behavior under 3.53V (0%):If the device is left to shutoff, the battery will continue to drain below 3.53V due to quiescent current draw from the motherboard and the battery fuel gauge
With the battery between 2.7V-3.53V, pressing the power button causes the LED to flash a pattern (1 solid red light followed by 5 yellow blinks) to indicate low battery (PlayBook Tablet OS version 1.0.5, and above)
Below 2.7V there is no activity, or LED pattern displayed
Daar heeft die van mij dus nu last van op het moment, maar hij is ladende :)

[ Voor 19% gewijzigd door MusicAddict op 07-05-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Toen ik de Playbook de eerste keer aan deed werd het ledje rood en vervolgens wit dacht ik. Maar rood heb ik in elk geval ook gezien. Trouwens bij mij is de Playbook lekker aan het opladen en ik heb al de installatie en update procedure succesvol doorlopen. Ben momenteel GPS aan het testen en heb OsmAnd kaarten app geinstalleerd en Nederlandse offline kaart gedownload.

Oke jij hebt dus wel een doekje, misschien toch even nog iBood contacten of ik ook nog een doekje erbij kan krijgen :).

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 07-05-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:33:
Toen ik de Playbook de eerste keer aan deed werd het ledje rood en vervolgens wit dacht ik. Maar rood heb ik in elk geval ook gezien. Trouwens bij mij is de Playbook lekker aan het opladen en ik heb al de installatie en update procedure succesvol doorlopen. Ben momenteel GPS aan het testen en heb OsmAnd kaarten app geinstalleerd en Nederlandse offline kaart gedownload.

Oke jij hebt dus wel een doekje, misschien toch even nog iBood contacten of ik ook nog een doekje erbij kan krijgen :).
Hehe, ik heb nu een andere EU adapter plug gepakt en METEEN krijg ik reactie van de playbook met een groen ledje :) Dus dat is in ieder geval beter dan hij net niks deed

Verder zie ik dat het ledje nu pulseert (dus hij aan het opladen is) en een notificatie op het scherm duid mij waarschijnlijk er op dat er bij mij al OS 2.1 op staat, scheelt hopelijk updaten

Edit: ik merk dat er geen 'klik' geluid komt van mijn volume + knop, de andere twee doen dat wel.. Hoop niet dat het straks niet werkt

[ Voor 17% gewijzigd door MusicAddict op 07-05-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik krijg vaker wel dan niet een verkeerde GPS fix. Morgen nog maar even buiten gaan staan. Krijg jij wel een correcte GPS fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:49:
Ik krijg vaker wel dan niet een verkeerde GPS fix. Morgen nog maar even buiten gaan staan. Krijg jij wel een correcte GPS fix?
Welke bar (apk) zou ik dan moeten installeren? Ik ben het nu een beetje aan het uitvogelen en ik moet zeggen het werkt verbazing wekkend goed zo sideloaden al die android apps. Misschien dat ik morgen het voor je kan testen maar zit nu even de essentientiele dingen te testen zodat ik hem morgen tijdens de dag goed kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor GPS heb ik gewoon de GPS test app uit de BB Playbook Store gebruikt. Je kunt ook gewoon op Bing Maps drukken en één van die knopjes zorgt voor een GPS locatie bepaling.
Pagina: 1