Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:23:
Playbook is net bezorgd. Wat mist er?
- Geen kartonnen omhulsel met BB Playbook plaatje, alleen de zwarte BB doos waar alles in zit. Doos was een beetje vies iets van zand.
- Geen doosjes om de stekkers.
- Niet alle boekjes erbij, slechts iets over veiligheid.
- Geen schoonmaak doekje erbij.
- Originele Nederlandse stekker. Stekker is origineel Engels/ Amerikaans er zit een Nederlands verloopje bij lag bij mij buiten de BB doos dus waarschijnlijk door iBood erbij gedaan.
Meeste dingen maken me niks uit alleen had wel graag een schoonmaak doekjes gehad.
De BB Playbook zelf heeft voor zover ik nu heb gezien geen beschadigingen.
BB was niet opgeladen... dus ben nu aan het opladen.
Hier hetzelfde, de doos is anders dan de 'nieuwe', verder geen beschadigingen, zat wel het een en het ander in zoals het doekje. Verder Engelse adapter met europees verloopstukje door ibood er bij gedaan buiten de doos. Uiteinde van oplader had wel wat vuiligheid (op het oranje stukje), verder nog niks kunnen opmerken.
En uiteraard, een dooie batterij
Wat me wel opvalt is dat ik het status-ledje duidelijk zie zitten, het reflecteerd altijd wit terug. Is dat bij jou ook zo? Want dat ledje is me in alle reviews nooit duidelijk opgevallen, imho alleen als het dan een rood/groen/oranje lichtje geeft.
Verder als je even googled zie je dat een compleet lege batterij en de playbook een enorme klus kan zijn om hem aan de praat te krijgen, hoop dat het niet zo ver komt
;;Discharge behavior under 3.53V (0%):
;;Discharge behavior under 3.53V (0%):If the device is left to shutoff, the battery will continue to drain below 3.53V due to quiescent current draw from the motherboard and the battery fuel gauge
With the battery between 2.7V-3.53V, pressing the power button causes the LED to flash a pattern (1 solid red light followed by 5 yellow blinks) to indicate low battery (PlayBook Tablet OS version 1.0.5, and above)
Below 2.7V there is no activity, or LED pattern displayed
Daar heeft die van mij dus nu last van op het moment, maar hij is ladende
[
Voor 19% gewijzigd door
MusicAddict op 07-05-2013 17:30
]