Toon posts:

Wireless Music Streaming Laptop zonder tussenkomst Interface

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een simpele en goedkope oplossing om via mijn laptop draadloos muziek en internet radio af te spelen via mijn receiver en speakers.

Voor mijn overkapping buiten wil ik in het plafond een receiver installeren en hierop worden de boxen aangesloten en tevens in het plafond verwerkt. Graag wil ik via mijn laptop draadloos muziek willen afspelen en selecteren en tevens radio kanalen selecteren wonder tussenkomst van een aparte interface van een media speler of iets wat op tv bediend moet worden.

Een van de woorwaarden is dat ik het direct van mijn laptop kan afspelen zonder tussenkomst van een Interface welke bediend moet worden op een TV of mediaspeler.

Apple Airplay is volgens mij een oplossing (goedkoop en simple) maat ik ben absoluut geen fan van Itunes!

Hopelijk kan iemand goed advies geven...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Wat dacht je van gewoon een BT audio ontvangertje op je receiver aansluiten (of een receiver met ingebouwde BT ontvanger). Dan kan je het vanaf je laptop streamen maar ook vanaf je telefoon/tablet. Makkelijk, werkt altijd en bereik van 10 meter moet voldoende zijn.