outlook mails door linken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395007

Topicstarter
Ik heb een zoontje van 12 die wat vaker op internet zit en ook zo zijn email adres heeft.
Nu wil ik hem een beetje in de gaten gaan houden wat die allemaal uitspookt. Websites die hij heeft bekeken kan ik allemaal zien en wat die heeft getypt. Vroeg ik me af emails die hij binnen krijgt kan ik die laten door linken naar mijn eigenste email adres? Ben benieuwd wat die allemaal uitspookt het is allemaal nieuw voor hem en laat hem daar een beetje vrij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-07 16:15
dat ligt er aan waar hij een e-mail heeft.

is dit bij jouw ISP, dan is dit goed mogelijk.
is dit hotmail/gmail, dan kan het niet zonder dat je zijn wachtwoord weet.

als je kan aangeven waar hij zit kunnen we wat verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:20
indien hij hotmail oid gebruikt zou je een regel aan kunnen maken dat elk mailtje dat binnen komt word doorgestuurd naar je eigen email adress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:25

Wish

ingwell

Anoniem: 395007 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:33:
Ben benieuwd wat die allemaal uitspookt het is allemaal nieuw voor hem en laat hem daar een beetje vrij in.
Willen controleren (wat spookt hij uit) komt bij mij niet samen met het "een beetje vrij laten".... maar dat is dan weer mijn visie.

Je zou, in overleg met hem, via zijn account een forwarding rule kunnen zetten op alle binnenkomende mail. Maar dan zie je de verzonden mail nog niet. Het makkelijkste is als je hem vraagt of je, als bezorgde ouder, je zijn inloggegevens mag hebben. Dan kun je hem vrij controleren ;)

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NKR
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-07 22:16

NKR

Openheid en vertrouwen zijn hier de sleutelwoorden...

Hoe moeilijk het ook is als bezorgde ouder is, moet je je kind denk ik de vrijheid bieden om zelf de wereld te ontdekken. Zorg ervoor dat je in gesprek blijft met je zoon om hem zo te sturen. En laat hem vrij voelen om over alles te kunnen praten als hij iets heeft gezien of meegemaakt. Als je deze dialoog op gang houdt kun je goed in de gaten houden wat hij zoal uitspookt en eventueel bijsturen.

Ik denk dat kinderen, als je ze te veel wil beschermen en dingen gaat controleren, dat ze vanzelf gaan proberen onder de controle uit te komen (extra e-mailadresje is zo aangemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Denniz0229 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:35:
dat ligt er aan waar hij een e-mail heeft.

is dit bij jouw ISP, dan is dit goed mogelijk.
is dit hotmail/gmail, dan kan het niet zonder dat je zijn wachtwoord weet.

als je kan aangeven waar hij zit kunnen we wat verder helpen.
Helaas we loggen gewoon in met onze hotmail adres maar alles is outlook verder.
Dus zonder wachtwoord gaat dat niet lukken jammer genoeg.
noloog schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:35:
indien hij hotmail oid gebruikt zou je een regel aan kunnen maken dat elk mailtje dat binnen komt word doorgestuurd naar je eigen email adress.
Oke hoe gaat dat dan met outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
NKR schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:44:
Openheid en vertrouwen zijn hier de sleutelwoorden...

Hoe moeilijk het ook is als bezorgde ouder is, moet je je kind denk ik de vrijheid bieden om zelf de wereld te ontdekken. Zorg ervoor dat je in gesprek blijft met je zoon om hem zo te sturen. En laat hem vrij voelen om over alles te kunnen praten als hij iets heeft gezien of meegemaakt. Als je deze dialoog op gang houdt kun je goed in de gaten houden wat hij zoal uitspookt en eventueel bijsturen.

Ik denk dat kinderen, als je ze te veel wil beschermen en dingen gaat controleren, dat ze vanzelf gaan proberen onder de controle uit te komen (extra e-mailadresje is zo aangemaakt).
Daar heb je gelijk in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:20
After you sign in to Outlook Web App, click Options > Create an Inbox Rule.

2. On the Inbox Rules tab, click New.

3. Under When the message arrives, select Apply to all messages.

4. Under Do the following, select Redirect the message to.

5. Select the address you want your mail sent to by double-clicking on it in the address book view. If the address you want to redirect to doesn't appear, you can enter the e-mail address in the To field.

6. Click OK to save your selections and return to the new rule window.

7. Click Save to save your rule and return to the Inbox Rules tab.

bron: http://help.outlook.com/e....ecp.learnredirectto.aspx
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag van je.

[ Voor 83% gewijzigd door noloog op 24-04-2013 11:52 ]

Pagina: 1