Goedemorgen tweakers,
Hierbij mijn eerste post, ik ben van plan volgende maand een pc samen te stellen.
Nog nooit gedaan dus ben benieuwd wat jullie van mijn build vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, heb nu nog een 1400x900 beeldscherm, maar ben van plan dat later nog te upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals de titel zegt, 800-900 euro. Het liefst dus tegen de 800 aan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb nog een dvd-brander die ik kan meenemen uit mijn oude pc, toetsenbord/muis etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in mijn lijstje voorkomt, ik hoef niet perse een SSD, nooit mee gewerkt dus zal het ook niet missen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Mijn voorkeuren gaan toch uit naar Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het mag niet teveel geluid maken!
Hierbij mijn lijstje, hoop dat ik het in 1x goed doe:
Ik wil hem rond de 25ste van mei samenstellen, dus heb nog voldoende tijd om met de build te spelen.
Edit: ik heb voor de 3570k gekozen omdat ik later van plan ben om te gaan overklokken, moet me daar eerst wat meer in verdiepen. Wil hem de eerste paar maanden sowieso standaard laten lopen.
Hierbij mijn eerste post, ik ben van plan volgende maand een pc samen te stellen.
Nog nooit gedaan dus ben benieuwd wat jullie van mijn build vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, heb nu nog een 1400x900 beeldscherm, maar ben van plan dat later nog te upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals de titel zegt, 800-900 euro. Het liefst dus tegen de 800 aan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb nog een dvd-brander die ik kan meenemen uit mijn oude pc, toetsenbord/muis etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in mijn lijstje voorkomt, ik hoef niet perse een SSD, nooit mee gewerkt dus zal het ook niet missen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Mijn voorkeuren gaan toch uit naar Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het mag niet teveel geluid maken!
Hierbij mijn lijstje, hoop dat ik het in 1x goed doe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 181,40 | € 181,40 |
| 1 | MSI Z77A-G45 | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | MSI N660Ti PE 2GD5/OC | € 259,60 | € 259,60 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,90 | € 30,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 53,90 | € 53,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 821,49 | |
Ik wil hem rond de 25ste van mei samenstellen, dus heb nog voldoende tijd om met de build te spelen.
Edit: ik heb voor de 3570k gekozen omdat ik later van plan ben om te gaan overklokken, moet me daar eerst wat meer in verdiepen. Wil hem de eerste paar maanden sowieso standaard laten lopen.
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele