[World Community Grid] Traag met punten update?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-06 09:45
Tja, de titel zegt het eigenlijk al. Heb mijn ingeschreven voor dit project, maar klopt het dat na het uploaden van je taak het twee dagen kan duren voordat je punten krijgt toegekend?

Bij andere projecten is het uploaden en je krijgt gelijk je punten... of doe ik ergens iets fout?

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nog instellingen veranderd in BOINC? Normaal duurt het een dag geloof ik. Maar je kan hem instellen hoe je wil. Ik geef hem bv niet het recht om netwerk of CPU te gebruiken als dat in gebruik is hierdoor blijven afgewerkte taken wat langer hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glurp.
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09-2022
ja duurt soms even, dit komt omdat de taak ook door andere users wordt gedaan ter controle en puntenbepaling en die mogen daar ook weer een bepaald aantal dagen over doen. Op je wcg pagina bij results status kan je dit bekijken

en thx voor het meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMyOpinion
Doe nu mee aan de stampede, maar het project heeft niet mijn voorkeur. Dus nu even kijken wat het vervolg project gaat worden. En deze heeft op dit moment mijn voorkeur, twijfel nog tussen deze en Rosetta. Heb gewoon een werklaptop en een server die een paar uur per dag aanstaat, maar het idee om te helpen aan een oplossing van bijvoorbeeld een ziekte vind ik wel romantisch.

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:15
De controleslag bij WCG lijkt inderdaad langer te duren dan op andere projecten. Zoals Glurp ook al zei is het mogelijk om je status van je WU's te bekijken als je ingelogd bent. Vaak zie je dan wel een rijtje 'pending credits' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glurp. schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:01:
ja duurt soms even, dit komt omdat de taak ook door andere users wordt gedaan ter controle en puntenbepaling en die mogen daar ook weer een bepaald aantal dagen over doen. Op je wcg pagina bij results status kan je dit bekijken

en thx voor het meedoen :)
Dit denk ik ook. Zo is het in ieder geval wel bij primegrid. Als jij 20 uur aan het stampen bent op een WU dan moet diegene die jouw WU checkt waarschijnlijk ook 20 uur stampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMyOpinion
Aha, duidelijk. En dan kan het dus ook nog zijn dat hij bij iemand in de wachtrij staat en dat het dus enkele weken kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 07:27

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Enkele weken? Nee, volgens mij maximaal een aantal dagen. Als je pech hebt en je "wingman" heeft rekenproblemen met de WU gehad kan het zijn dat deze dan eerst nog een keer uitgegeven wordt en die dus opnieuw doorgerekend moet worden, dan duurt het ietje langer.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:46

Pyrus

Hardknock life

JustMyOpinion schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:59:
Aha, duidelijk. En dan kan het dus ook nog zijn dat hij bij iemand in de wachtrij staat en dat het dus enkele weken kan duren?
Ja, dat is een mogelijkheid als je echt dikke pech hebt. Bij een ander project (PrimeGrid) moet je soms zelfs maanden wachten tot je punten krijgt, maar dat is alleen bij sommige subprojecten gelukkig.

[ Voor 3% gewijzigd door Pyrus op 24-04-2013 10:04 ]

LinkedIn

Pagina: 1