No one is listening until you fart
Verwijderd
Ik zou voor optie 2 gaan. CF is minder stabiel, gebruikt meer stroom en is een hoop werk extra je krijgt er ong. de zelfde prestaties voor terug.
Ik ben van een CF HD6950 naar een HD7970 gegaan.
Prestaties zijn ongeveer hetzelfde (m'n gevoel zegt dat de HD7970 wel sneller is
) maar het is allemaal en stuk stabieler.
Reden voor mijn overstap (ongeveer een half jaar geleden of zo) was dat ik op dat moment de 6950's nog voor een leuk bedrag kon verkopen en hiervan heb ik de 7970 aangeschaft.
Ik zou dus voor de 7970 gaan, als ik jouw was.
Prestaties zijn ongeveer hetzelfde (m'n gevoel zegt dat de HD7970 wel sneller is
Reden voor mijn overstap (ongeveer een half jaar geleden of zo) was dat ik op dat moment de 6950's nog voor een leuk bedrag kon verkopen en hiervan heb ik de 7970 aangeschaft.
Ik zou dus voor de 7970 gaan, als ik jouw was.
Oke, bedankt voor de informatie!
No one is listening until you fart
bedoelen jullie met ''minder stabiel'' dat ze niet altijd even veel snelheid geven ofzo?
Verwijderd
Stabiel betekend de mate waarin iets functioneert voordat het stuk gaat. Dit heeft dus niks met snelheid te maken!
Misschien dat ze ook wel bedoelen dat er wel eens 'micro-stuttering' kan voorkomen bij sommige spellen. (met CFx)
Of crossfire dat op sommige applicaties gewoon brak werkt. Eigenlijk is SLI / Crossfire enkel handig als je meteen twee high-end modellen aanschaft. Een mid-end model in crossfire zetten is niet nuttig, dan kun je beter het geld voor een tweede videokaart plus de verkoop van de huidige inzetten voor een enkele nieuwe.
Zelfde gaat ook hier op: Bolletje in "XFX HD 7970 Black Edition vs GHZ Edition vs Normal Edition"
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()