Op maandag 04 juni 2001 01:18 schreef MREn het volgende:
Voordeel is minder schokken door de monitor op het moment dat je hem aan zet. Dus minder pieken in de spanning.
Maar ik persoonlijk zet mijn monitor 1 keer per dat aan en uit, dus zoveel zal dat niet boeien, doet het na 2,5 jaar nog steeds perfect. Was dan ook een 107MB Phlips, niet echt de goedkoopste

[klein beetje offtopic]
Ik heb ook een Philips 107MB (is m'n 2e trouwens) maar heeft die van jou ook wanneer ie op standby springt (of wanneer je 'm uit zet) dat het beeld dan zo'n beetje in een gekleurde punt samentrekt voordat ie uit gaat ?? Het lijkt een beetje zoiets wanneer je je tv iets te snel uitzet, alleen is dit meer rood dan wit.
Mijn vorige (overleden) 107MB had het en deze heeft het ook. Vreemd, want ik heb beneden een nieuwere 107E staan, en die heeft er geen last van.. Vroeg ik me af, of het een 107MB kwaaltje zou zijn.
Verder is het zeker wel een fijn monitortje. Het enige wat ik minder vind ten opzichte van m'n oude Philips 15A Brilliance monitor is dat de boxjes van deze maar erg armoedig zijn.
[/klein beetje offtopic]
Ik zet trouwens wel altijd gewoon m'n monitor uit wanneer m'n computer uit gaat. Ik zie niet in waarom ik 'm aan zou moeten laten staan als ik er toch geen gebruik van maak.