Via een medetweaker heb ik een setje overgenomen. Deze heb ik gebruikt als upgrade van mijn HTPC, maar vanwege het hebben van twee IDE Pioneer DVD-RW's (112 en 115) en bijbehorende Myst spellen en mijn Dymo 320, heb ik XP Pro op deze nieuwe set geinstalleerd. De installatie is vanaf een originele schijf gegaan via een van de DVDRW's. Mede dat ik de DVDRW nodig had voor de OS installatie, is het nu achteraf zeer vreemd dat ik melding krijg dat de apparaten vanuit Windows explorer niet te benaderen zijn.
Begonnen met het flashen (update) van de DVDRW's, waarvan ik melding kreeg dat die al up-to-date waren. Vervolgens de Bios een update gegeven naar de laatste versie (2102) en extra gekeken dat alles op IDE stond, wat het geval is. Ook beide DVDRW's worden in de Bios herkend als aanwezig te zijn.
Gedurende de reboot komt een schermpje langs van de Marvell Adapter, waar ze ook zichtbaar zijn.
Via diskmanagement, worden de drives weergegeven, waarvan er in een schijf zit, incluis een mounted virtual drive H

Maar via verkenner krijg ik niets te zien

En zodra op open/explorer klik, krijg ik de melding "Is not accessible"
Machine is na installatie geheel bijgewerkt op alle updates.
Ben zelf druk zoekende via Google, maar heb geen oplossing gevonden. Ook het veranderen van de drive letter bracht geen solaas.
Wie herkend dit probleem, en kan mij de oplossing geven?
Begonnen met het flashen (update) van de DVDRW's, waarvan ik melding kreeg dat die al up-to-date waren. Vervolgens de Bios een update gegeven naar de laatste versie (2102) en extra gekeken dat alles op IDE stond, wat het geval is. Ook beide DVDRW's worden in de Bios herkend als aanwezig te zijn.
Gedurende de reboot komt een schermpje langs van de Marvell Adapter, waar ze ook zichtbaar zijn.
Via diskmanagement, worden de drives weergegeven, waarvan er in een schijf zit, incluis een mounted virtual drive H

Maar via verkenner krijg ik niets te zien

En zodra op open/explorer klik, krijg ik de melding "Is not accessible"
Machine is na installatie geheel bijgewerkt op alle updates.
Ben zelf druk zoekende via Google, maar heb geen oplossing gevonden. Ook het veranderen van de drive letter bracht geen solaas.
Wie herkend dit probleem, en kan mij de oplossing geven?