Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-11 11:35
Momenteel heb ik een smartphone met Android en een laptop met Windows. Ik wil graag een tablet dat draait op Android aan mijn collectie toevoegen.

Ik ben vooral van plan om thuis of in de trein series te gaan kijken op het apparaat. Daarnaast zal ik de tablet gebruiken om te browsen op mijn stamforum. Ook zal ik documenten willen openen dat ik download van het portaal van mijn school. Een 10.1 inch tablet lijkt mij hier het geschiktst voor.

Aangezien ik twee uur per dag in de trein zit, wil ik graag dat de accuduur minstens twee uren meegaat onder zwaar gebruik (Afspelen van een videobestand).

Ik gebruik vaak in-ear oordopjes, maar het zou leuk zijn als de tablet over goede speakers beschikt.

Ik had eerst de Google Nexus 10 op het oog, maar de prijs ligt mij toch iets te hoog. Ik heb daarom een budget opgesteld van 300 euro.

Opsomming gewenste functionaliteiten:
- 10.1 inch.
- Accuduur van minstens twee uren.
- Offline bekijken van series.
- Ondersteuning van standaard videoformaten. (.mp4, .avi, .mkv)
- Makkelijk bestanden beheren via USB.
- Goede speakers.
- Budget €300,--

Ik heb zitten kijken naar de Samsung Galaxy Tab 2 10.1 WiFi 16GB. Nu 16GB niet zo heel veel is als je meerdere series wilt opslaan, kan ik op den duur het geheugen uitbreiden naar 32GB.

Lijkt jullie dit een goede keuze?

Verwijderd

ja ik zou de Samsung galaxy tab 2 10.1 nemen want er zit een micro sd kaart slot in dus er altijd mogelijkheid tot uitbreiden