Graag zou ik advies willen vragen aan jullie betreffende de aankoop van een laptop/notebook.
Deze laptop is puur om mee te nemen voor mijn werk (Operator/Mechanic Offshore)
Welke eisen moet de laptop aan voldoen :
- goed mee op internet kunnen (dit om rapporten door te kunnen sturen)
- fatsoenlijk met Word ,Access en Excel kunnen werken
(Dit kan de gemiddelde laptop van een paar honderd euro natuurlijk al)
Hiernaast wil ik er fatsoenlijk blu-ray films mee kunnen kijken (dus zonder horten en stotten) die op een USB 3.0 externe harddisk staan (WD Passport) en er fatsoenlijk comics (CBR bestanden) mee kunnen lezen.
Als de accu het een lange tijd kan volhouden zonder op te laden is hiernaast ook wel prettig
De laptop hoeft NIET geschikt te zijn voor de nieuwste games
De voornaamste eis is dat de laptop/notebook LICHT is ,dit vanwege het maximale gewicht dat er aan bagage mee kan worden genomen (13,5 kilo)
Ik wil niet meer dan 700 euro besteden aan de laptop/notebook.
Inmiddels ben ik al een tijd aan het rondzoeken geweest en mij spreek de V3-771G-53216G75Maii i5-3210M erg aan
Deze laptop is puur om mee te nemen voor mijn werk (Operator/Mechanic Offshore)
Welke eisen moet de laptop aan voldoen :
- goed mee op internet kunnen (dit om rapporten door te kunnen sturen)
- fatsoenlijk met Word ,Access en Excel kunnen werken
(Dit kan de gemiddelde laptop van een paar honderd euro natuurlijk al)
Hiernaast wil ik er fatsoenlijk blu-ray films mee kunnen kijken (dus zonder horten en stotten) die op een USB 3.0 externe harddisk staan (WD Passport) en er fatsoenlijk comics (CBR bestanden) mee kunnen lezen.
Als de accu het een lange tijd kan volhouden zonder op te laden is hiernaast ook wel prettig
De laptop hoeft NIET geschikt te zijn voor de nieuwste games
De voornaamste eis is dat de laptop/notebook LICHT is ,dit vanwege het maximale gewicht dat er aan bagage mee kan worden genomen (13,5 kilo)
Ik wil niet meer dan 700 euro besteden aan de laptop/notebook.
Inmiddels ben ik al een tijd aan het rondzoeken geweest en mij spreek de V3-771G-53216G75Maii i5-3210M erg aan
[ Voor 5% gewijzigd door dierkx36 op 23-04-2013 14:30 ]
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.