Citizen Proximity (niet in NL te koop)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro8in
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 11:38
Ik ben op zoek naar een horloge wat normaal gesproken niet in Nederland verkrijgbaar is. De Citizen proximity.

Weet een van jullie toevallig een winkel in NL waar deze gewoon te koop is?

Ik weet dat ik hem gewoon in het buitenland kan bestellen, maar dan heb ik weer kans op extra douane kosten en garantie ook wat lastiger etc. Aangezien het geen goedkoop horloge is wil ik toch liever eerst mijn mogelijkheden binnen NL bekijken.

[ Voor 13% gewijzigd door ro8in op 23-04-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-07 09:54
Je kan hem toch gewoon in de UK kopen? Dan heb je geen kans op extra douanekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

Aankopen in UK levert inderdaad geen extra douanekosten op, bestellen in US is wel wat anders inderdaad (tenzij de verkoper het wil verzenden en een lagere waarde wil taxeren)

Garantie wordt wat lastiger inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Al eens bij een juwelier naar binnen gelopen die dat merk normaal gesproken in de collectie heeft? Ze willen 'm vast wel voor je bestellen als dat mogelijk is voor hen.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro8in
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 11:38
UK is inderdaad een optie die ik al aan het bekijken ben. Zit alleen nog een beetje met garantie. Dit is niet het simpelste horloge. Zou wel graag ergens terecht willen kunnen mocht er iets mee zijn.

Ben ook al een aantal juweliers die Citizen verkopen binnen geweest, maar geen kon hem bestellen. Een vertelde mij dat Citizen dit model niet levert aan Nederlandse winkels. Zelfs de juwelier bij Schiphol die normaal wel wat makkelijker aan buitenlandse modellen kan komen kon mij niet helpen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 13:26
We hebben hier ook een horloge topic hè, daar al geprobeerd?
Het algemeen Horloge topic, deel 5

Zou je eigen juwelier niet gewoon een Citizen repareren? Als in: garantie overal?
Niet echt vergelijkbaar, maar Zippo heeft dat bv., om je een idee te geven waar ik op doel.

En anders eens contact opnemen met zo'n Engelse handelaar en de garantievraag voorleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-07 09:54
ro8in schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:00:
UK is inderdaad een optie die ik al aan het bekijken ben. Zit alleen nog een beetje met garantie. Dit is niet het simpelste horloge. Zou wel graag ergens terecht willen kunnen mocht er iets mee zijn.

Ben ook al een aantal juweliers die Citizen verkopen binnen geweest, maar geen kon hem bestellen. Een vertelde mij dat Citizen dit model niet levert aan Nederlandse winkels. Zelfs de juwelier bij Schiphol die normaal wel wat makkelijker aan buitenlandse modellen kan komen kon mij niet helpen helaas.
Amazon.co.uk is de slechtste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15855

Ik heb dat horloge nu al meer dan een jaar.

Hij is op dit moment in GB, om de firmware up te daten. Dat kan dus op dit moment bij geen enkele andere erkende Citizen dealer of ondersteuningspunt in Europa.

Saillant detail; na deze firmware update kunnen iig alle toekomstige firmware updates via Bluetooth gedaan worden.

Een smartwatch die ik nooit hoef op te laden, en nooit hoef om te wisselen voor meer formele aangelegendheden ;)
Pagina: 1