Toon posts:

wie kan me wat uitleg geven???

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik had voor in mn nieuwe pc me een stelth III laten aansmeren, maar ben tot de conclusie gekomen dat dat niet alles is!, maar wat dan wel?? in samenwerking met:
Athlon AMD k7-700
JW KX133 mhz Atx Mb.
128 MB werkgeheugen!
wel rond de 300 gulden.

Verwijderd

Misschien een 2e hands geforce op de kop tikken, zit vast nog wel garantie op :)

Verwijderd

Topicstarter
alvast bedankt maar weet iemand ook een nieuwe kaart die ik gewoon in de winkel kan krijgen??

Verwijderd

zoiets ? :

3dfx Voodoo3 2000 16MB 229
Aronnax TNT2 M64 32MB 249
Aronnax TNT2 32MB 299
Asus V3800 Riva TNT2 16MB 269
Guillemot MaxiGamer Cougar 32MB 279

Verwijderd

Topicstarter
oh relaxt bedankt
nou eff zoeken wat ze kosten en dan kan ik
mn nieuwe pc bijna ophalen!!

Verwijderd

prijs staat erachter :)

Verwijderd

Topicstarter
oh wacht s het staat er al achter!!

Verwijderd

Topicstarter
oh wacht s het staat er al achter!!

Verwijderd

hehe helder :)

Verwijderd

Topicstarter
foutje daarnet !!

maar welke kan ik het beste nemen??

Verwijderd

Als je de volledige 300 piek wil benutten kan je beter de Aronnax TNT2 32MB of de Guillemot MaxiGamer Cougar 32MB nemen.. Allebei goede TNT2 kaarten

Ik heb zelf overigens de Aronnax TNT2 32MB, kaart bevalt me meer dan prima !! merk is nog beetje onbekend maar komt omdat het vrij nieuw is..

Verwijderd

Topicstarter
ja want die andere kaart die stealth 3 is niks hoor ik hier van iedereen!!
en is er een winkel die veel 3D kaarten verkoopt over internet??

Verwijderd

www.informatique.nl verkoopt via postorder www.intercom-mailorder.com ook postorder
En nog een paar sla de eerste beste pc blad open kijk naar de ads. En je ziet zo 10 bedrijven die via internet verkopen als je op hun site kijkt. OHja ik zal vooral geen voodoo3 nemen das echt bager ga gewoon voor een tnt2 met tempmax cooler of oude 486 cooler op en klok hem zover over tot ie zo snel of sneller dan een TnT2 ultra loopt. :)
Pagina: 1