Ik heb hier 2 nieuw geinstalleerde HP DL 380 G8 servers met Server 2012 (standard) erop.
Van beide servers een DC gemaakt (nieuw forest, nieuw domain), maar op de een of andere manier syncen de netlogon-shares niet. Met server 2008 (R2) nog nooit tegen dit probleem aangelopen.
De volgende commando's geven geen errors terug:
DCDIAG geeft op beide DC's op alle tests "passed".
DCDIAG /test:DNS geeft geen errors.
REPADMIN /SHOWREPL geeft geen errors. En zelfs "last attempt succesful" waarvan de tijdstip ook inderdaad maar een moment terug is.
REPADMIN /KCC geeft "consistency check succesful"
Ook in de eventlogs zie ik geen enkel event wat hier mee te maken zou kunnen hebben.
Ik heb echt geen idee... misschien is het probleem makkelijk op te lossen, maar ik kan niet eens een oorzaak of een error vinden.
Iemand enig idee wat hier mis gaat? suggesties zijn welkom!
Van beide servers een DC gemaakt (nieuw forest, nieuw domain), maar op de een of andere manier syncen de netlogon-shares niet. Met server 2008 (R2) nog nooit tegen dit probleem aangelopen.
De volgende commando's geven geen errors terug:
DCDIAG geeft op beide DC's op alle tests "passed".
DCDIAG /test:DNS geeft geen errors.
REPADMIN /SHOWREPL geeft geen errors. En zelfs "last attempt succesful" waarvan de tijdstip ook inderdaad maar een moment terug is.
REPADMIN /KCC geeft "consistency check succesful"
Ook in de eventlogs zie ik geen enkel event wat hier mee te maken zou kunnen hebben.
Ik heb echt geen idee... misschien is het probleem makkelijk op te lossen, maar ik kan niet eens een oorzaak of een error vinden.
Iemand enig idee wat hier mis gaat? suggesties zijn welkom!