Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:42
Nintendo is met de volgende actie gekomen:

Wanneer je 3 bepaalde 3DS games koopt (mag zowel retail als download zijn) krijg je er een 4e gratis bij als digitale download.
Voor deze actie zijn de volgende acht Nintendo 3DS-titels uitgekozen:
Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS-versie)
Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate
Luigi's Mansion 2
Fire Emblem: Awakening
Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity
Animal Crossing: New Leaf
LEGO City Undercover: The Chase Begins
Donkey Kong Country Returns 3D

De begindatum van de actie is 23 april 2013, 15:00. Om deel te kunnen nemen aan deze actie, moeten drie van de acht titels die in aanmerking komen voor 30 juni 2013 (23:59) geregistreerd worden, na hun respectievelijke release.

Om mee te doen aan de actie, hoef je slechts drie van de acht bovengenoemde spellen aan te schaffen (als verpakte winkelversie, een downloadversie uit de Nintendo eShop op een Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL die gekoppeld is aan je Club Nintendo-account, of als onderdeel van een Nintendo 3DS- / Nintendo 3DS XL-bundel) en de registratiecode die bij elk spel wordt geleverd, te registreren op je Club Nintendo-account. Dit kan uiterlijk tot 30 juni 2013, 23.59 uur. Je komt dan in aanmerking voor een code waarmee je een gratis downloadversie van een vierde spel uit de lijst kunt krijgen in de Nintendo eShop!*

* Je kunt maar één keer meedoen aan deze actie. Je moet ten minste 16 jaar oud zijn en inwoner zijn van het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, België, Nederland, Portugal, Zwitserland of Rusland. Op deze actie zijn de Algemene voorwaarden van Club Nintendo van toepassing. Acceptatie van de Gebruikersovereenkomst voor Nintendo 3DS-diensten en het privacybeleid is vereist.
Is sowieso wel een leuke actie, maar in combinatie met de actie die Saturn op dit moment heeft, 3 halen 2 betalen, nóg beter!

Let er alleen wel op dat nog niet alle games uit die lijst op dit moment uit zijn.
Voor de duidelijkheid even welke games uit zijn tijdens deze actie:
Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS-versie)
Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate
Luigi's Mansion 2
Fire Emblem: Awakening
LEGO City Undercover: The Chase Begins (Komt 26-04 uit)

Nintendo actie loopt van 23-04 2013 15:00 tot 30-06 2013 23:59
Saturn actie loopt van 22-04 tot 28-04

Persoonlijke tip:
Ga voor Luigi's Mansion 2, Fire Emblem: Awakening en Monster Hunter 3 Ultimate. De game die je dan gratis uit mag kiezen Animal Crossing of Donkey Kong Country.
(Dat zijn naar mijn mening de beste titels uit het rijtje ;) )

@Mods: Mijn eerste topic hier, voldoet hij aan de eisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:15

Perkouw

Moderator General Chat
Topic is prima. Titel wilde ik alleen net veranderen, alleen klopt het als ik er dit van maak ?
[23-04 > 28-04] Nintendo 3DS + 2 games = 2 games gratis - Saturn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
Kan in principe ook, zolang het maar duidelijk is dat je van 2 acties gebruik moet maken.
Misschien een idee om er
[23-04 > 28-04] Nintendo 3DS/Saturn = 2 games + 2 games gratis
van te maken?
(Voor de Nintendo actie zelf moeten er namelijk 3 games "gekocht" worden, dat wordt misschien niet helemaal duidelijk in de titel die jij gaf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Heb de titel zojuist verandert naar [23-04 > 28-04] 2 games + 2 gratis - Saturn. Men leest de topicstart wel waarin duidelijk wordt dat je hiervoor zowel bij Saturn als Nintendo moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
Maar nu wordt er uit de titel niet duidelijk dat het alleen om Nintendo 3DS games gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Oops, fixed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:05

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Gaaf! Alleen, wat ik niet kan vinden, is de actie alleen in de winkels of ook online? Ik ga iig deze games bij Saturn halen:
Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS-versie) (kan ik niet in de Saturn webshop vinden?)
Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate
Luigi's Mansion 2

En vervolgens Donkey Kong Country Returns 3D downloaden via de Nintendo Shop :)

[ Voor 7% gewijzigd door Glaanie op 23-04-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
Als ik naar de digitale folder op de website van Saturn kijk (waar ook de 2+1 actie in staat) lijkt het mij dat het ook in de winkels kan.

Ik ga vrijdag in ieder geval even naar de Saturn om te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:51
Het kan blijkbaar enkel in de winkels.. online zou ik nog eens korting hebben via de mediamarkt cadeaubonnen... helaas had het anders zeker gedaan, nu twijfel ik nog. (Heb momenteel ook geen 3ds)

[ Voor 3% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 23-04-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:45:
Het kan blijkbaar enkel in de winkels.. online zou ik nog eens korting hebben via de mediamarkt cadeaubonnen... helaas had het anders zeker gedaan, nu twijfel ik nog. (Heb momenteel ook geen 3ds)
Online kopen, terugbrengen in winkel en weer kopen? Als de seal er omheen zit moet dat kunnen denk ik?
;)

[ Voor 6% gewijzigd door itsme op 23-04-2013 21:24 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:51
Dat werkt waarschijnlijk wel ja, alleen krijg je de saturn cadeaukaart niet direct geloof ik maar pas later (weken later) met de post. Iemand een andere ervaring?

Jammer :P Maar denk dat ik alsnog saturn in loop komend weekend, zal alleen eerst een mailtje/belletje doen naar ze om te vragen of het ook online mogelijk zal worden gemaakt van de actie gebruik te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staba
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-05 11:23
Ben even wezen kijken bij Saturn in Nieuwegein. Ze hadden geen van de drie spellen die ik had willen kopen. (Luigi's Mansion 2, Fire Emblem, Dragon Hunter 3).
Pagina: 1