Aanschaf 2e monitor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeKlaassen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-02-2024
Ik ben van plan een 2e monitor te kopen alleen zit ik met wat vragen. Een vriend van me raadt aan om een beeldscherm te kopen van hetzelfde formaat. Momenteel heb ik een 23,5 inch dell beeldscherm en was eigenlijk van plan om deze 21.5 inch monitor te kopen pricewatch: Samsung Syncmaster S22B150N Zwart.

Nu is mijn vraag, is het echt beter om 40 euro meer te betalen voor een 2e 23,5 inch monitor? Is het namelijk echt zoveel beter? De 2e monitor zal gebruikt worden voor browsen, youtube en allerlei andere dingen terwijl ik wil gamen op de 23,5 inch monitor.

Graag wat advies hierover, thanks in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Dat is iets dat je zelf moet uitmaken. Ik ben op dit moment aan het werken op een 15" en een 21" scherm en dat bevalt mij prima. Thuis heb ik 1 22" scherm en een 19" scherm en ook dat is voldoende. Het is maar wat je zelf het gemakkelijkste vind. Nu is 40 euro natuurlijk niet echt veel geld, dus als je het geld kan missen kan je de grotere monitor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeKlaassen
Anoniem: 296939 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:26:
Dat is iets dat je zelf moet uitmaken. Ik ben op dit moment aan het werken op een 15" en een 21" scherm en dat bevalt mij prima. Thuis heb ik 1 22" scherm en een 19" scherm en ook dat is voldoende. Het is maar wat je zelf het gemakkelijkste vind. Nu is 40 euro natuurlijk niet echt veel geld, dus als je het geld kan missen kan je de grotere monitor kopen.
Nou, ik heb nog meer dingen aan te schaffen dus die 40 euro kan ik eigenlijk niet missen, is mijn vraag dan al beantwoord? Ik wil niet dat ik er later spijt van krijg omdat het nou echt zoveel verschil uit maakt en vervelend is om op te werken, ik hoop toch nog steeds een beetje excited te zijn op het moment dat die op mijn kamer staat en er plezier van te hebben.

edit: maar ik laat me altijd zo makkelijk om praten :(.

[ Voor 3% gewijzigd door PietjeKlaassen op 23-04-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:05
in mijn optiek zien 2 identieke schermen er wel een stuk netter uit.
als je ze dan strak tegen elkaar zet is het ook net alsof je met1 scherm aan het werk bent.

ik zou dus zeggen geef die 40 tientjes meer uit en ben je voorlopig weer klaar.
als je er na een tijdje achterkomt dat je toch 23,5 wil hebben dan kost het je nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Laatst online: 08-07 11:37

Qon

PietjeKlaassen schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:28:
[...]

Nou, ik heb nog meer dingen aan te schaffen dus die 40 euro kan ik eigenlijk niet missen, is mijn vraag dan al beantwoord? Ik wil niet dat ik er later spijt van krijg omdat het nou echt zoveel verschil uit maakt en vervelend is om op te werken, ik hoop toch nog steeds een beetje excited te zijn op het moment dat die op mijn kamer staat en er plezier van te hebben.

edit: maar ik laat me altijd zo makkelijk om praten :(.
Dit kan alleen jij bepalen. Persoonlijk zou ik helemaal geen tweede monitor aanschaffen als ik zo krap zat met m'n geld, maar doorsparen. Succes met het maken van je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeKlaassen
Dit kan alleen jij bepalen. Persoonlijk zou ik helemaal geen tweede monitor aanschaffen als ik zo krap zat met m'n geld, maar doorsparen. Succes met het maken van je keuze.
Nou het is niet dat ik super krap met geld zit, maar ik ben nog student en er komt niet zo veel geld binnen.

Maar ik game veel en een 2e monitor zou dan fijn zijn om te browsen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

PietjeKlaassen schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:42:
[quote
[/quote]

Nou het is niet dat ik super krap met geld zit, maar ik ben nog student en er komt niet zo veel geld binnen.

Voor te browesen heb je imo geen 23,5" scherm nodig. Wel is het zo dat 2 exact dezelfde schermen er het beste uit zien op je bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-06 05:50
Voor alleen wat browsen, youtube etc. zou ik een leuke 4:3 uit de vraag&aanbod sectie op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik denk dat je voor een identiek uitziende scherm op een andere resolutie al ver komt. Voor browsen/internetten etc is een 19" scherm prima. Als de monitor er vrijwel hetzelfde uitziet, past het ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeKlaassen
Earfart schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:46:
Ik denk dat je voor een identiek uitziende scherm op een andere resolutie al ver komt. Voor browsen/internetten etc is een 19" scherm prima. Als de monitor er vrijwel hetzelfde uitziet, past het ook nog.
Ik wil wel een full hd 1920*1080p monitor hebben, deze zijn er geen in 19 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er staat niet voor niets "lees eerst dit!"
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeKlaassen
Geen idee wat VB --> CAA betekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 09:51
Dat je topic verplaatst is vanuit de sectie Videokaarten & Beeldschermen naar Componenten Aankoopadvies :P

[ Voor 14% gewijzigd door Oraijon op 23-04-2013 15:38 ]

Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

PietjeKlaassen schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:42:
[...]

Want tijdens het gamen ben je natuurlijk liever je tweets of facebook aan het checken 8)7

Ik zou proberen eerst eens voor mezelf duidelijk te krijgen of ik echt een tweede monitor nodig heb.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:20
Ik vraag af wat voor games je dan speelt, met veel wachttijden?
Alleen een tweede scherm aan te schaffen om rustig tijdens het gamen te kunnen surfen lijkt mij een beetje overbodig. Tenzij je een vrouw bent natuurlijk en over de gave beschikt van multitasken ;).

Nee maar zonder gekheid, ik denk dat je je geld als student beter kunt besteden dan aan een extra scherm omdat dat "dan fijn is om te browsen".
Pagina: 1