Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefTactisch
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 11:05
Beste tweakers,

Ik doe vaak iPhones herstellen en heb veel fouten gezien maar deze snap ik echt niet.
Misschien dat jullie het wel weten wat het probleem is.

Ik heb een iPhone 5 van een maat hier liggen maar kan hem met geen mogelijk heid maken.
Nu is het wel zo dat een recent een nieuw frontje op zit met een power flex cable.
Alles leek goed te werken maar hadden problemen met IOS dus wou hem eerst even herstellen.

Maar tijdens herstel krijg ik verschillende fout codes in de serie 16xx.
Als ik heb een DFU modus doe herstellen krijg ik het appeltje te zien en dan begint er onderaan het scherm het laad icoontje te draaien na 3 tellen loopt deze ook vast en krijg ik fout code 1604.

Iemand een goede tip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:40

talin

ES-MA

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefTactisch
Ja als op 2 computers en een macbook herstel geprobeerd geen succes...
De iPhone loopt vast bij de appel en een draaiend icoontje onder in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 12:53
Misschien vochtschade? Ik heb zelf bij Repair & Go gewerkt, en bijna alle iPhones die niet hersteld konden worden hadden wel ergens vocht (connector of via de jack...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefTactisch
PixelJunkie schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:07:
Misschien vochtschade? Ik heb zelf bij Repair & Go gewerkt, en bijna alle iPhones die niet hersteld konden worden hadden wel ergens vocht (connector of via de jack...)
Dat kan inderdaad zo zijn zelf heb ik al wel de dockconnector los gehaald en een andere aangesloten of het dat probleem was maar mocht ook niet baten.
Ik kan wel melden dat die heel soms soort kernel panic krijgt net als mac dat ook kan hebben. enig idee of iemand weet hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 12:53
Maak hem anders een open en kijk of je iets ziet wat er niet klopt (gewoon de twee schroefjes onderin en met een zuignap op het scherm zoals bij de oudere iPhones) soms zie je er groene aanslag (oxidatie) op het koper en soms ruik (!!) je zelf een brandlucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefTactisch
Ik ben er al achter!
Als ik de kabel van de stroom front camera en dergelijke los haal doet die het wel.
Schijnbaar loopt die daar dus op vast...
Bestel wel een nieuwe flex kabel!

Dankje voor het mee denken jongens!
Pagina: 1